Canon 24-70 L f/2.8 sisällä pölyä tai jotain

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
antari

Canon 24-70 L f/2.8 sisällä pölyä tai jotain

Viesti Kirjoittaja antari »

Mitähän tulisi Jas-huollossa maksaa ko. linssin avaus ja puhdistus? Asun itse Porissa, joten sen joutuisi lähettämään. Sisällä joko pölyä tai "jotain mähnää", ei kuitenkaan vaikuta (aloittelijan näkökulmasta) kuvien laatuun. Yhtä huonoja ne on kaikki tyystin :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

Kannattaa soittaa JAS:lle ja kysyä samalla mitä maksaa lasin tyyppivikana oleva ohjurien vaihtaminen, jos lasi on vanhempi ja kulunut. Tuon jälkeen voi se kuvien laatukin parantua, kun linssit liikkuu kuten insinööri on suunnitellut...

http://www.lensrentals.com/blog/2011/10 ... -variation

..
Matti_JH
Viesti:

Re: Canon 24-70 L f/2.8 sisällä pölyä tai jotain

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

antari kirjoitti:Mitähän tulisi Jas-huollossa maksaa ko. linssin avaus ja puhdistus.... Sisällä joko pölyä tai "jotain mähnää",
ei kuitenkaan vaikuta (aloittelijan näkökulmasta) kuvien laatuun.
Niinpä.
antari

Korjaako ne, vaikka olen tuon käytettynä ostanut eikä kuittia ole? Luin tuon linkin, en ollut tuollaisesta mahdollisuudesta edes tietoinen...
Munt

Viesti Kirjoittaja Munt »

antari kirjoitti:Korjaako ne, vaikka olen tuon käytettynä ostanut eikä kuittia ole? Luin tuon linkin, en ollut tuollaisesta mahdollisuudesta edes tietoinen...
Ei korjaa ilmaiseksi tietenkään (jos on ikää). Jos lasi on käytetty ja sitä on oikeasti käytetty paljon, niin nuo ohjurit ovat hyvinkin voineet kulua huonoiksi. Tätä ei kukaan myyjä tietenkään mainosta, kun ei suurin osa edes asiaa tiedä. Toisinaan asiasta on ollut puhetta, kun jonkun lasi on alkanut piirtää heikosti toisesta reunasta tms ja tällä korjauksessa vika on parantunut.

..
antari

Munt kirjoitti:
antari kirjoitti:Korjaako ne, vaikka olen tuon käytettynä ostanut eikä kuittia ole? Luin tuon linkin, en ollut tuollaisesta mahdollisuudesta edes tietoinen...
Ei korjaa ilmaiseksi tietenkään (jos on ikää). Jos lasi on käytetty ja sitä on oikeasti käytetty paljon, niin nuo ohjurit ovat hyvinkin voineet kulua huonoiksi. Tätä ei kukaan myyjä tietenkään mainosta, kun ei suurin osa edes asiaa tiedä. Toisinaan asiasta on ollut puhetta, kun jonkun lasi on alkanut piirtää heikosti toisesta reunasta tms ja tällä korjauksessa vika on parantunut.

..
Selvä, kiitos vastauksesta, kyselen huomenna.
Vastaa Viestiin