Hitoilleen, kyllä on messut muuttunut siitä kun oon viimeksi käynyt. Silloin siellä oli kyllä moottoripyöriäkin. Nyt kyllä romahan, kun en lähtenyt!
Kivat kuvat!
hermanni5 kirjoitti:Hitoilleen, kyllä on messut muuttunut siitä kun oon viimeksi käynyt. Silloin siellä oli kyllä moottoripyöriäkin. Nyt kyllä romahan, kun en lähtenyt!
Kivat kuvat!
Mä luotan siihen, että 99% kuvaajista laittaa ne moottoripyörä kuvat näkyville ja pitää itsellä piilossa nämä malleista kuvatut kuvat niin minä teen toisinpäin.
Kovin on toimiva toi sun roundflash systeemi, jos ajattelee vaihtoehtoja että mitä tuolla voi mukanaan kantaa. Erittäin onnistunut varsinkin tämä tälle sivulle linkattu kuva, varsin mielenkiintoiseen asentoon keksit kohteen laittaa ;)
Tuukkah kirjoitti:Aika mielenkiintonen diffuuseri, toimii näköjään hyvin...
Ja erittäin hauskan näköinen ulkopuolisten silmin :)
Jep =) Aina, kun olen tuon kanssa käynyt kuvaamassa niin on useampi tullut kysymään mikä toi on ja valokuvauksen harrastajat sitten tiedustelemaan enempi =) Tunnustaako joku nähneensä minut MP messuilla lauantaina?
Tuukkah kirjoitti:Aika mielenkiintonen diffuuseri, toimii näköjään hyvin...
Ja erittäin hauskan näköinen ulkopuolisten silmin :)
Jep =) Aina, kun olen tuon kanssa käynyt kuvaamassa niin on useampi tullut kysymään mikä toi on ja valokuvauksen harrastajat sitten tiedustelemaan enempi =) Tunnustaako joku nähneensä minut MP messuilla lauantaina?
Olikos sulla kaveri mukana jolla myös Roundflash? Sitten näin teidät, itse kuvailin sen sontsan kanssa mssupercross -finalisteja tuossa Ducatin osastolla samaan aikaan.
Omistan muuten myös samaisen rinkulan ja onhan se mainio peli, kuljetettavuus iso plussa :)