Laulajattaren kohtalo

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
mremonen
Viesti:

Laulajattaren kohtalo

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Viikonloppuna olin työkkärin "Dramaattisia varjoja"-valokuvauskurssilla. Vetäjänä toimi Kömin Lea, jonka sommittelukurssilla olin viime kesänä.

Tämän kurssin ideana oli valokuvata Film Noir-hengessä. Kirjoittelen itse koulutuksesta blokiin tarkemmin tässä viikon aikana, kunhan saan kuvia käsiteltyä. Mutta ohessa lopputyö, jonka koostin slide-show -videoksi.

Sen verran työskentelystä ja lopputuloksesta, että valoina kaksi raksavalonheitintä ja kuvaajina täysin amatöörit, joilla ei mitään kokemusta valojen käsittelystä tai studiokuvauksesta. Aikaa kässärille, kuvaukselle ja koostamiselle 2 tuntia. Videoksi koostin sitten omalla ajalla.

Näistä lähtökohdista lopputulos oli mielestäni varsin onnistunut ja hauska. Omia kuvia noista taitaa olla ehkä yksi, jos sitäkään. Olin tällä kertaa enemmän kameran väärällä puolella.

http://youtu.be/JHlVP3BnHvc (äänet päälle)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Tilus

Viesti Kirjoittaja Tilus »

Ihan mainioita kuvia, mutta oisko slideshown avaavaa otsikkoa vielä voinu miettiä :)
camcam

Viesti Kirjoittaja camcam »

Hauska oli katsoa ja jälki minusta suorastaan huimaa lähtökohtia ajatellen.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Tilus kirjoitti:Ihan mainioita kuvia, mutta oisko slideshown avaavaa otsikkoa vielä voinu miettiä :)
KKK = Kömin KuvaKlubi... mä en voi sille mitään, jos sulla tulee siitä jotain muuta mieleen.

Laitan tähän perään making-of -kuvia ja jotain stillejäkin, kunhan saan käpisteltyä. Kurssilla kuvattiin suoraan jpg:tä m/v -asetuksilla, mutta haluan käsitellä kuvat RAWista lähtien.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Tilus

Viesti Kirjoittaja Tilus »

mremonen kirjoitti:
Tilus kirjoitti:Ihan mainioita kuvia, mutta oisko slideshown avaavaa otsikkoa vielä voinu miettiä :)
KKK = Kömin KuvaKlubi... mä en voi sille mitään, jos sulla tulee siitä jotain muuta mieleen.
Voishan sen lyhentää ihan vaan KK. Eka assosiaatio tuosta kolmesta koosta nyt vaan on se hieman tunnetumpi "klubi" rapakon takaa. (tähän tulis sit edelleen se hymiö.)
Vastaa Viestiin