Viikonloppuna olin työkkärin "Dramaattisia varjoja"-valokuvauskurssilla. Vetäjänä toimi Kömin Lea, jonka sommittelukurssilla olin viime kesänä.
Tämän kurssin ideana oli valokuvata Film Noir-hengessä. Kirjoittelen itse koulutuksesta blokiin tarkemmin tässä viikon aikana, kunhan saan kuvia käsiteltyä. Mutta ohessa lopputyö, jonka koostin slide-show -videoksi.
Sen verran työskentelystä ja lopputuloksesta, että valoina kaksi raksavalonheitintä ja kuvaajina täysin amatöörit, joilla ei mitään kokemusta valojen käsittelystä tai studiokuvauksesta. Aikaa kässärille, kuvaukselle ja koostamiselle 2 tuntia. Videoksi koostin sitten omalla ajalla.
Näistä lähtökohdista lopputulos oli mielestäni varsin onnistunut ja hauska. Omia kuvia noista taitaa olla ehkä yksi, jos sitäkään. Olin tällä kertaa enemmän kameran väärällä puolella.
http://youtu.be/JHlVP3BnHvc (äänet päälle)
Laulajattaren kohtalo
-
- Viesti:
Laulajattaren kohtalo
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
KKK = Kömin KuvaKlubi... mä en voi sille mitään, jos sulla tulee siitä jotain muuta mieleen.Tilus kirjoitti:Ihan mainioita kuvia, mutta oisko slideshown avaavaa otsikkoa vielä voinu miettiä :)
Laitan tähän perään making-of -kuvia ja jotain stillejäkin, kunhan saan käpisteltyä. Kurssilla kuvattiin suoraan jpg:tä m/v -asetuksilla, mutta haluan käsitellä kuvat RAWista lähtien.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Voishan sen lyhentää ihan vaan KK. Eka assosiaatio tuosta kolmesta koosta nyt vaan on se hieman tunnetumpi "klubi" rapakon takaa. (tähän tulis sit edelleen se hymiö.)mremonen kirjoitti:KKK = Kömin KuvaKlubi... mä en voi sille mitään, jos sulla tulee siitä jotain muuta mieleen.Tilus kirjoitti:Ihan mainioita kuvia, mutta oisko slideshown avaavaa otsikkoa vielä voinu miettiä :)