Canon 70-200 4L

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
KTH

Canon 70-200 4L

Viesti Kirjoittaja KTH »

On tuota lasitavaraa kertynyt vähän liikaa ja lisää tulossa ;D
Ajattelin myydä pois tuon 70-200 4L vuodelta 2006 kun se on ollut viimeisen vuoden kaapissa.Kävin tänään testaamassa tuota ja kiinnitti huomiota äänekäs tarkennus,kun tarkentuu niin kuuluu selvä loksahdus tai vastaava ääni.Onko tuo ihan normaalia näissä.Kun olen nyt kuvannut Tamronin uudella 70-200 2.8 VC josta ei kuulu mitään tarkennuksen aikana,niin vähän särähti korvaan tuo 4L.Kokeilin vielä 300 4L IS niin siitäkin kuuluu vastaava tarkennusääni mutta hiljaisempana.Toinen minkä huomasin on zoomausrenkaan keveys pyörii melkein itsestään ja tuntuisi että olisi aavistus päittäis suuntaista klappia.Kun en ole tuolla aikoihin kuvannut niin ei muista onko tuo aina ollut samanlainen,reilu pari vuotta sitten ostin käytettynä,ulkoisesta kunnosta päätellen ei tuo ole ainakaan ammattikäytössä metsässä ollut.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
antnis

Viesti Kirjoittaja antnis »

Se tarkennusääni on ihan normaali, minulla on noita ollut kaksi (ja toinen niistä on vieläkin) ja ihan samanlaisia ovat. Zoomirenkaassa sen sijaan ei pitäisi päittäissuuntaista klappia olla, eikä se ole mitenkään erityisen kevyt tai itsestään pyörivän tuntuinen.
KTH

Viesti Kirjoittaja KTH »

OK,pitää tutkia tuota lisää,muistaakseni tuo zoomrengas on ollut yhtä herkkä koko minulla oloajan.
Tuukkah

hinta

Viesti Kirjoittaja Tuukkah »

Mikä ton jälleenmyyntiarvo on? On maksanu tollasesta alle 400 ja nyt myydään yli 600 eurolla?
6DII, 24-70 F2.8L, 50 F1.8 +strobot
http://www.flickr.com/photos/tuukkah/" onclick="window.open(this.href);return false;
tonskulus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonskulus »

Siinä nämä jossain 400-600 euron tietämillä liikkuu - kunnosta riippuen.
*etelä-karjalan VALOKUVAPRIKAATIKENRAALI spegen armollisella ylennyksellä*
http://tonskulus.kuvat.fi/
Vastaa Viestiin