Eräs pariskunta pyysi minua ottamaan heistä söpöjä yhteiskuvia keskeneräisen remontti ikuisuusprojektinsa keskeltä. Aina kiva nähdä kunnianhimoisia ihmisiä, oikeanlainen asenne heillä onneksi oli hommaan :) Mitä mieltä olette kuvista?
Hyviä! Kutonen ei oikein putoa, ja seiska menee liikaa magentaan.
Ainoa mikä hiukan mietityttää on että kuinka sanoma välittyy. Eli setissä olisi hyvä olla yhteistä puuhailua tms, esim mies duunaa jotain raskasta ja rouva tarjoilee olutta :D Heille itselleen varmasti hieno kuvasarja.
Ensin risut ja rosot:
MV-kuvat ovat minusta latteita tai yli valotuksen osalta, yhdeksäs selvästi paras, kymppi jalkojen muodostamaa kyyneltä lukuunottamatta minusta liian "leveä". Mustat housut näyttävät ladyn päällä liian tanakoilta; arvelen, että vaaleat housut olisivat kerrankin hoikistaneet high-key -henkisessä kuvassa. Olisivatko kontrastit olleet säädettävissä eri tavalla?
Sitten hehkuttelu ja ruusutus:
Pidin paljon värikuvista, kaikinpuolin intiimi tunnelma. Noin romanttisissa kuvissa saakin olla hehkua. Oksien mustavalkoisen viileä ulkoilma ja talon lämmin puna.
8 ja 9 toimii parhaiten noista. Jälkimmäisessä myös tuo mustavalkoisuus toimii hyvin. Muut kuvat on sitten hiukan heikompia mitä nuo kaksi, mutta ihan hyviä nekin. Värimaailma kivaksi saatu.
8 ja 11 toimii mulle parhaiten, mutta laadukas sarja kaikin puolin. 11 on ehkä luontevin poseerauksen osalta. Seiskassa on hyvää ajatusta, mutta en osaa sanoa miksi se ei toimi ihan niin hyvin kuin pitäisi.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Rockford kirjoitti:8 ja 11 toimii mulle parhaiten, mutta laadukas sarja kaikin puolin. 11 on ehkä luontevin poseerauksen osalta. Seiskassa on hyvää ajatusta, mutta en osaa sanoa miksi se ei toimi ihan niin hyvin kuin pitäisi.
Seiska toimisi ainakin omasta mielestä pirusti paremmin kun rajaisi taivaan pois. Silloin kuva rauhoittuisi ja katse kiinnittyisi itse kohteeseen eli pariskuntaan. Ymmärrän että taivas on jätetty tuon kivan harjakaton takia, mutta kannattaisi kokeilla tuota rajausta.
Kiitoksia hyvästä palautteesta, monta hyvää pointtia tullut :) Harmi sinänsä että ei ollut tasavahva setti, mutta hyvä kuitenkin että fiilis välittyi. Nuo MV:t hakee itsellä aina vähän muotoaan, tuossa 10:ssä oli juurikin visiona tuommoinen high key meininki mutta lässähti sitten jostakin syystä.