Vuoden parhaimmat uutiskuvat 2013
-
Vuoden parhaimmat uutiskuvat 2013
Uutistoimisto Reuterssin näkökulmasta.
Käykääs tutustumassa, aivan huikeita otoksia.
Varoitus: kaikki kuvat eivät sovi aivan pienimmille / heikko hermoisille.
http://blogs.reuters.com/fullfocus/2013 ... -2013/#a=1
Käykääs tutustumassa, aivan huikeita otoksia.
Varoitus: kaikki kuvat eivät sovi aivan pienimmille / heikko hermoisille.
http://blogs.reuters.com/fullfocus/2013 ... -2013/#a=1
-
- Viesti:
-
- Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!
No ei sitten mikään ihme kun oli niin huono uutisvuosi. Mikäs oli sitten Canonin osuus noista huonoista uutisista? :-)Hel_NiS kirjoitti:Wau. Hyvällä kameralla saa hyviä kuvia.elmar kirjoitti:Vaikuttavia. 93 kuvasta 83 otettu Canonilla.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
-
-
- Viesti:
Olihan siellä onneksi muitakin. Sotakuvaus on tosi vaikea laji, eikä esimerkiksi suomalainen media edes julkaise niitä pahimpia kuvia. Jos katsoit Niklas Meltiosta kertoneen TV-ohjelman, niin siellä oli lukuisia kuvia, joita ei täällä ole nähty. Varmaan turhauttavaa kuvaajastakin.temirhan kirjoitti:Onhan tuolla muikeaa kuvaa, mutta mässäily raadoilla ei sytytä, niitä näkee toosasta ihan tarpeeksi.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Melko " perinteinen" setti. Raatoja ja kauheutta paljon, tulvista jokunen kuva ja muutama hauska kuva messissä. Ei sillä, helposti voisi useita kertoja kuvat katsoa ja olihan tuossa upeita kuvia paljon. Ihmettelin vaan talvikuvien vähyyttä.
Näin sen näin: http://www.mpaakkonen.com
-
- Viesti:
Itselle oli helmi se Brennan Boeschin mailan katkeeminen Yankeesin pelissä.
Minä ainakin olen perin perin pettynyt uutis/lehtikuvaajiin. Ensinnäkin, sodat käydään useimmiten alueilla, missä ei ole mitään kuvauksellisesti merkittävää, niin sitten kuvataan jotain jalkansa menettänyttä suolet sylissä. Siis mässäillään ihmisten todellisella hädällä! Kun on itsellä kaikki hyvin, niin sitten palkitaan siitä hyvästä, että olen päässyt niin suremaan ja voivottelemaan.
Tässä mielessä baseball-kuva on paras, on terävä ja dramaattinen, eikä ohrasesti käy kuin mailalle. :)
Minä ainakin olen perin perin pettynyt uutis/lehtikuvaajiin. Ensinnäkin, sodat käydään useimmiten alueilla, missä ei ole mitään kuvauksellisesti merkittävää, niin sitten kuvataan jotain jalkansa menettänyttä suolet sylissä. Siis mässäillään ihmisten todellisella hädällä! Kun on itsellä kaikki hyvin, niin sitten palkitaan siitä hyvästä, että olen päässyt niin suremaan ja voivottelemaan.
Tässä mielessä baseball-kuva on paras, on terävä ja dramaattinen, eikä ohrasesti käy kuin mailalle. :)