Kreikkalainen haitarinsoittaja fiilistelee

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
PabloJ
Viesti:

Kreikkalainen haitarinsoittaja fiilistelee

Viesti Kirjoittaja PabloJ »

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Aegean

Viesti Kirjoittaja Aegean »

Hieno kuva!

Pystyisitkö rajaamaan siitä tiukan pystyformaatissa olevan puolikuvan? Eli niin että haitari ja ylävartalo vyötärön kohdilta ylöspäin näkyisi kuvassa?

Olisi todella mielenkiintoista nähdä miten pelkkä mies ja soitin -tyyppinen rajaus toimisi :-)
PabloJ
Viesti:

Aegean kirjoitti:Hieno kuva!

Pystyisitkö rajaamaan siitä tiukan pystyformaatissa olevan puolikuvan? Eli niin että haitari ja ylävartalo vyötärön kohdilta ylöspäin näkyisi kuvassa?

Olisi todella mielenkiintoista nähdä miten pelkkä mies ja soitin -tyyppinen rajaus toimisi :-)
Kuva

Tuollaistako tarkoitit? :)
Ernesti

Viesti Kirjoittaja Ernesti »

Uudelleen rajattu kuva näyttää mukavammalta
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Ernesti kirjoitti:Uudelleen rajattu kuva näyttää mukavammalta
Niinpä, mutta oikeasta reunasta meni rajaus aika tiukaksi.
kapa21

Viesti Kirjoittaja kapa21 »

Minusta ensimmäinen on silti parempi. Soittajan asento ja miljöö näkyy. Mutta entäs jos rajasi pois tuon kirkkaan yläosan? Ei tartte käyttää;)
Aegean

Viesti Kirjoittaja Aegean »

Kyllä minusta tämä puolikuva näyttää paljon toimivammalta ja paremmalta. Tämä on nyt jotain sellaista, mitä ajoin takaa!

Luulen Pablon rajanneen kuvan oikean reunan nuin tiukasti, koska siellä reunan takana luuraa lippispäisen turistin takaraivo.

Kieltämättä pikku pulma, mutta josjakun (=toivottavasti) kuvaa ei haluta manipuloida, niin lähtisin itse kirimään rajausta vasemmalta ja alhaalta. Ehkä inan verran myös yläpuolelta, jos uusintarajauksen jälkeen sinne näyttäis jäävän liikaa tilaa.

Nyt kun vain kännyllä kuvaa katselen, niin ei ole mahdollista itse kokeilla. Siksi pitää jäädä nyt odottelemaan, josko Pablo jaksaisi vielä yhden version tuosta pyöräyttää ;-D

Mutta toimii hienosti siis noinkin. Jos vielä haluaisi pilikkua nus... eikun viilata, niin tuossa kyynärpään takana olevaa tummapaitaista hahmoa voisi vähän vaalentaa. Sulautuisi sinne taustaan sitten sopevammin..
PabloJ
Viesti:

Aegean kirjoitti:Kyllä minusta tämä puolikuva näyttää paljon toimivammalta ja paremmalta. Tämä on nyt jotain sellaista, mitä ajoin takaa!

Luulen Pablon rajanneen kuvan oikean reunan nuin tiukasti, koska siellä reunan takana luuraa lippispäisen turistin takaraivo.

Kieltämättä pikku pulma, mutta josjakun (=toivottavasti) kuvaa ei haluta manipuloida, niin lähtisin itse kirimään rajausta vasemmalta ja alhaalta. Ehkä inan verran myös yläpuolelta, jos uusintarajauksen jälkeen sinne näyttäis jäävän liikaa tilaa.

Nyt kun vain kännyllä kuvaa katselen, niin ei ole mahdollista itse kokeilla. Siksi pitää jäädä nyt odottelemaan, josko Pablo jaksaisi vielä yhden version tuosta pyöräyttää ;-D

Mutta toimii hienosti siis noinkin. Jos vielä haluaisi pilikkua nus... eikun viilata, niin tuossa kyynärpään takana olevaa tummapaitaista hahmoa voisi vähän vaalentaa. Sulautuisi sinne taustaan sitten sopevammin..
Joo juuri tuon turistin ja tuon toisen hanurin takia rajaus jäi vähän tiukaksi ;) Ja heitin rajauksen muutenkin ehkä vähän hutiloiden, kun oli vain tarkoitus näyttää miltä puolikuva näyttäisi :)

Itse kuitenkin pidän tuosta kokokuvasta, minusta siitä erottuu tunnelma paremmin. Makuasioita :)

Mutta katsotaan jos vielä rajaisin uutta versiota.
camcam

Viesti Kirjoittaja camcam »

Minustakin alkuperäinen tunnelmaltaan, kokonaisuutena parempi.
Repolainen

Viesti Kirjoittaja Repolainen »

Minustakin alkuperäinen kuva on parempi. Tausta on jotenkin hauska ja tuo hyvän kontrastin soittajalle.
Vastaa Viestiin