Kelvottomat antiikkikamerat

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
pforsell

Kelvottomat antiikkikamerat

Viesti Kirjoittaja pforsell »

Sain inspiraation käyttäjän janu5 threadistä (täällä), mutta en halunnut sekoittaa sitä näillä sutaisuilla. Sen sijaan olisi kiva nähdä, josko joku vielä ottelee kuvia yli kymmenvuotiaalla digikameralla? Vai oletteko vieneet jo kierrätyskeskukseen?

Pistäkää museotuhnujen räpsyjä näytille.

Tässä muutama tuore ruutu kohta 13 vuotta täyttävällä Nikon D1x:llä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
-Peter
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
villeh

Viesti Kirjoittaja villeh »

Itse tiedän yhden lehtikuvaaja freelancerin joka kuvaa Nikon D70 :) siis se aivan ensimmäinen..
"If your pictures aren't good enough, you're not close enough." - Robert Capa
Hannu KH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

villeh kirjoitti:Itse tiedän yhden lehtikuvaaja freelancerin joka kuvaa Nikon D70 :) siis se aivan ensimmäinen..
Kuinka se nyt lasketaankin, D 100 oli ennen D 70:stä...ensimmäinen kohtuuhintainen 6 mpix Nikon. Sillä tuli kuvattua 2 tuskaista vuotta.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Hannu KH kirjoitti:
villeh kirjoitti:Itse tiedän yhden lehtikuvaaja freelancerin joka kuvaa Nikon D70 :) siis se aivan ensimmäinen..
Kuinka se nyt lasketaankin, D 100 oli ennen D 70:stä...ensimmäinen kohtuuhintainen 6 mpix Nikon. Sillä tuli kuvattua 2 tuskaista vuotta.
D70:stä minulla ei ole kokemusta, mutta D100:n kuvanlaatu oli kuitenkin useimmissa tilanteissa tuskaisen huono. Mutta varmaan hyviä kuvia silläkin on otettu... D50 ja siitä eteenpäin Nikonit kokivat kuitenkin selkeän parannuksen.
Vastaa Viestiin