amatööri taas vauhdissa

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Scilla

amatööri taas vauhdissa

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Sainkin muutama päivä sitten kokeilla mallikuvausta. Itse pidän ihmisten valokuvauksesta mutta itselläni ei ole ollut oikein halukkaita malleja siihen. Nyt sitten sain kaksikin hyvin eri tyyppistä tyttöä taivuteltua mallikseni. Eli kokemusta ei ole juurikaan tämmösissä mutta olen kuitenkin itse tyytyväinen lopputulokseen.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
P V

Viesti Kirjoittaja P V »

Kakkosessa alkanut "parta" kasvamaan! Vahingossa tullut kuvaan.
Nelonen miellyttää eniten.
PaPo

Viesti Kirjoittaja PaPo »

Kivoja kuvia :)

Millä sait mallin suostumaan? (Mietin nimittäin myös muutaman tyypin pyytämistä malliksi, mutta en tiedä, kuuluuko siitä tarjota jotain rahaa/tuotetta vai riittäisikö esim. kuvat palkkioksi)
itu

Viesti Kirjoittaja itu »

Mustavalkoiset huivikuvat ovat pop.
Sakke_K

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

Sommittelua voisit mielestäni tiivistää ja hioa. Ykkösessä jopa reilusti, vasemmalta turhan tiukka ja oikealla tilaa vaikka kahden kissan kokoiselle tekstiotsikolle... sopii lehden kanteen teksteineen, mutta ei kuvasisällöksi?
--------
Aves!
Tilus

Viesti Kirjoittaja Tilus »

Toi on hauska missä on "parta". Setin paras.
Scilla

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Okei, hyvä huomio tuo parta. Täytyykin nyt käydä vähän sheivaamassa kaveriparan leukaa. Ei pysty enää katsomaan kuvaa ihan vakavissaan :D

Mun mallit on ihan ystäviä, jotka olen pyytänyt malliksi. En ole heille tarjonnut muuta kuin, että saavat käyttää kuviani vaikka naamakirjan profiilikuvina tmv. Jos olisi joku vähemmän tutumpi niin en oikein tiedä miten silloin edes toimitaan.

Kiitos taas kerran kehittävistä palautteista!!
vanhakettu

Viesti Kirjoittaja vanhakettu »

Mielestäni eka on ykkönen, mutta kuten oli jo edellä mainittu, rajaus on pielessä. Vasemmalla malli meinaa tipahtaa kuvasta ja oikealla on liikaakin tilaa. Muuten ihan ok. kuva.
Vastaa Viestiin