Lightroom latausongelmia

Kuvankäsittelyä, mitä vain
makean5

Lightroom latausongelmia

Viesti Kirjoittaja makean5 »

Ostin LR5 päivityksen Adoben online storesta. Ladatessani päivitystä omalta adobe tililtäni ohjelma ilmoittaa Win/Mac englanti NOT APPLICABLE. vain Win monet kielet on mahdollista. Koska minulla on s-postissa saatu sarjanumero yritin ladata trial version. Tuloksena joku part file johon en löydä ratkaisua. Vm ongelma ilmeisesti minun tietokoneessani. Monta tuntia ja hermot mennyt. Apua.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
tmnt

Viesti Kirjoittaja tmnt »

Täysversiota ostaessani ihmettelin myös mitä tuo NOT APPLICABLE tarkoittaa. Tuon alla on kuitenkin ne monikieliversiot. Latasin sen monkeliversion ja asensin sen. Asennuksen aluksi LR kysyy haluamasi kielen. Ilmeisesti tuo NOT APPLICABLE tarkoittaa että ei ole olemassa erikseen englanninkilistä versiota vaan kielen valinta tapahtuu asennuksen yhteydessä.
Geo63

Viesti Kirjoittaja Geo63 »

Sama ongelma oli ja yritin ottaa yhteyttä Adoben tukeen. Puhelimella kytkeytyi suomenkielisen alkuilmoituksen jälkeen jonnekin ulkomaille, mistä alettiin pompottaa yhdeltä huonojen linjojen takaa erittäin huonosti englantia puhuvalta tukihenkilöltä toiselle vastaavalle jne.... Noin kymmenennen jälkeen luvattiin soittaa takaisin.

Tämän jälkeen itsekin kokeilin ladata tuota multi-language -versiota ja se asentui saadulla sarjanumerolla kyllä ihan nätisti.

Eli ilmeisesti kyse on juurikin tuosta, että sitä englanninkielistä vaan ei ole erikseen tarjolla, vaikka sitä nimenomaan ovat netissä myymässä. Aiheuttaa vähän sekaannusta ja hämmennystä.

Tuo "part file" -ongelma liittyy ilmeisesti vain itse lataukseen, eli ei jostain syystä ole ladannut tiedostoa kokonaan. Pitää odottaa pidempään tai ladata toisella koneella. Parempaa en tuohon keksi avuksi.

PS.
Adobelta sitten muuten tuli myöhemmin meiliä ja omalla tunnuksella sinne kirjautuessani pystyin ja pystyn seuraamaan tukipyynnön kehittymistä. Ilmoittivat, etteivät pystyneet soittamaan kun numero oli väärä. Noh, eivät olleet laittaneet eteen "+" -merkkiä.... Pyysin pistämään kirjallisena viestiä ja laitoin sen tukipalautteen kautta myös itse sinnepäin kuvausta tilanteesta, kun en ainakaan itse tahdo saada mitään selvää puhelimitse. Tänään yrittivät sitten soittaa sieltä, tällä kertaa pääsivät läpi. En kyllä pystynyt vastaamaan, mutta olisi mukava jos kirjoittaisivat mieluummin kuin yrittäisivät soittaa. Luulisi olevan heillekin halvempaa kirjoittaa kuin soitella puhelimella ympäri maailmaa.
Vastaa Viestiin