Olen palannut tähän ties kuinka monta kertaa enkä oikein vieläkään osaa päättää onko tässä käytetty pitkää valotusta vai mitä. Pitkää suljinaikaa vastaan puhuu tuo terävä aalto. Kaikki muu taas sen puolesta.
mremonen kirjoitti:Olen palannut tähän ties kuinka monta kertaa enkä oikein vieläkään osaa päättää onko tässä käytetty pitkää valotusta vai mitä. Pitkää suljinaikaa vastaan puhuu tuo terävä aalto. Kaikki muu taas sen puolesta.
Pitkähkö (mutta paljon sekuntia lyhyempi) valotus, jonka aikana kameraa on vähän liikutettu sivusuunnassa?
mremonen kirjoitti:Olen palannut tähän ties kuinka monta kertaa enkä oikein vieläkään osaa päättää onko tässä käytetty pitkää valotusta vai mitä. Pitkää suljinaikaa vastaan puhuu tuo terävä aalto. Kaikki muu taas sen puolesta.
Pitkähkö (mutta paljon sekuntia lyhyempi) valotus, jonka aikana kameraa on vähän liikutettu sivusuunnassa?
Kiitos kommenteista, valoitusaika noissa taisi olla non 0,6s, tummalla filtterillä, eli ihan tahallinen, linkin takana löytyy muutama vastaavanlainen lisää