Yellowstone - paikka ei ole tästä maailmasta
-
- Viesti:
Yellowstone - paikka ei ole tästä maailmasta
Moi,
Olen kuvausreissulla Jenkeissä ja tullut nähtyä aika hienoja paikkoja. Käy tsekkaamassa
www.facebook.com/anttifoto
Kuulen mielelläni kommentteja. Olen reissussa vielä pari viikkoa, joten päivityksiä tippuu varmaan jatkossakin.
Antti
Olen kuvausreissulla Jenkeissä ja tullut nähtyä aika hienoja paikkoja. Käy tsekkaamassa
Kuulen mielelläni kommentteja. Olen reissussa vielä pari viikkoa, joten päivityksiä tippuu varmaan jatkossakin.
Antti
-
Onko kuvassa
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
horisontti tahalteen vinossa?
Kaikenkaikkiaan hyviä kuvia. Golden Gate +1
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Kaikenkaikkiaan hyviä kuvia. Golden Gate +1
-
Itekkin paria kuvaa katsoin ja vaikutti olevan vähän vinossa. Vai onkohan heitto omissa silmissä ja päässä.. :D Hienoja kuvia, mutta kannattaa laittaa "sisäänheittokuva", jos linkittää toiselta sivustolta tänne.Fincer kirjoitti: .....
ProTip: Älä lainaa edellistä viestiä, ja jos lainaat esim edellisen sivun romaanitekstiä niin lyhennä se vaikka tiivistelmäksi.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Siellä saa kuitenkin varmasti eniten kommentteja ja näitä tykkäyksiä. Tavallisilta ihmisiltä, jotka arvostavat kuvissa eri asioita kuin me foorumilaiset :)nomad kirjoitti:Joista facebook on vielä kaikkein vähiten tykätty. Sehän myös pakkaa kuvat pilalle.mremonen kirjoitti:Parit voisi laittaa tänne suoraan kommentoitavaksi. Itsekään en pidä näistä pelkistä off-site -linkeistä.
Tuo Golden Gate-kuva on kyllä nappiotos, huhh..
-
- Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!
Kyllä minusta nuo kuvan vasemmassa reunassa olevan mäen päällä olevat puut kallistuvat jonkin verran vasemmalle. Sellainen taipumus täälläkin kyllä ajoittain on, kun en vaan osaa painaa kameran laukaisunappia siten ettei kamera samalla kallistuisi nappia painettaessa. :-)palken kirjoitti:Kiitos kommenteista.
Kuva on mielestäni suorassa otettu. Kuvassa oleva "horisontti" on oikealta vasemmalle kohti tuleva "jyrkänteen" raja ja tämä luo harhan vinosta horisontista...
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
-
No mitäpä niitä kuvia enää sitten tänne linkittämään jos ovat eri yleisölle tarkoitettuja :-)TiRy kirjoitti:Siellä saa kuitenkin varmasti eniten kommentteja ja näitä tykkäyksiä. Tavallisilta ihmisiltä, jotka arvostavat kuvissa eri asioita kuin me foorumilaiset :)nomad kirjoitti:Joista facebook on vielä kaikkein vähiten tykätty. Sehän myös pakkaa kuvat pilalle.mremonen kirjoitti:Parit voisi laittaa tänne suoraan kommentoitavaksi. Itsekään en pidä näistä pelkistä off-site -linkeistä.
-
- Viesti:
Joo, siis on mullakin kuvia FB:ssä, jopa useammassa ryhmässä. Myös täällä nähtyjä. Kuitenkin postaan tänne kuvat kuvina en linkkeinä jonnekin muualle.TiRy kirjoitti:Siellä saa kuitenkin varmasti eniten kommentteja ja näitä tykkäyksiä. Tavallisilta ihmisiltä, jotka arvostavat kuvissa eri asioita kuin me foorumilaiset :)
Joskus jos on paljon kuvia, en viitsi niitä kaikkia laittaa tänne, vaan laitan sitten muutaman parhaimman jälkeen jonkun off-site -linkin. Mun mielestä joku 4 kuvaa yhdessä postauksessa kertoo asiasta ja aiheesta täällä jo tarpeeksi.
-
Samaa mieltä, näin toimin itsekin. FB:hen en taida vaan enää ihmeellisempiä kuvia laittaa, oikeudet kun lahjotetaan suoraan heille, mikäli sinne niitä tunkee.mremonen kirjoitti:Joo, siis on mullakin kuvia FB:ssä, jopa useammassa ryhmässä. Myös täällä nähtyjä. Kuitenkin postaan tänne kuvat kuvina en linkkeinä jonnekin muualle.TiRy kirjoitti:Siellä saa kuitenkin varmasti eniten kommentteja ja näitä tykkäyksiä. Tavallisilta ihmisiltä, jotka arvostavat kuvissa eri asioita kuin me foorumilaiset :)
Joskus jos on paljon kuvia, en viitsi niitä kaikkia laittaa tänne, vaan laitan sitten muutaman parhaimman jälkeen jonkun off-site -linkin. Mun mielestä joku 4 kuvaa yhdessä postauksessa kertoo asiasta ja aiheesta täällä jo tarpeeksi.
Se pakkaaminen ja terävöittäminen FB:ssä on kyllä todella tökeröä, itse linkitän kuvat.fi:n linkin FB:hen jos haluan näyttää kavereilleni kuvaa.
-
- Viesti:
Re: Yellowstone - paikka ei ole tästä maailmasta
Hei,palken kirjoitti:Moi,
Antti
Jenkkien julkisenhallinnon työsulusta huolimatta saatiin Yellowstonen ja Grand Tetonin puistot kuvattua:-)
Olen lisäillyt jonkun verran kuvia, käykää tsekkaamassa. Kuviin liittyvää kritiikkiä ja kommentteja arvostetaan suuresti...
Antti
-
- Viesti:
Kiitos Evilpet rakentavasta ja kannustavasta kommentistasi kuviin. Kokeile linkkiä, ei tarvitse liittyä jäseneksi (minäkään en ole). FB-gallerian etu on erittäin kattava katsojakunta, jota ei saa perinteisiltä kuvasivuilta. Olisin oikeasti kovasti kiinnostunut saamaan rakentavaa kommentointia kanssakuvaajilta ilman, että täytän useaa netissä olevaa serveriä netissä kuvilla.evilpet kirjoitti:Ei näy mitään kuvia, ainoastaan linkkejä johonkin kakaroiden seuranhakusivustoon. 0 points...
Ne jotka eivät halua käydä FB:ssä, ei tarvitse kertoa sitä.
Antti