Mallikuvausta
-
Mallikuvausta
Käytiin viikonloppuna Tuulian kanssa kuvailemassa potretteja. Molemmat ollaan näissä jutuissa vähän vielä kokemattomia mutta hauskaa oli silti :)
Mitä mieltä?
_mg_9588 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_mg_9743 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_mg_9828 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_mg_9871 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_mg_0027 by Iiro Rautiainen, on Flickr
Mitä mieltä?
_mg_9588 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_mg_9743 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_mg_9828 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_mg_9871 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_mg_0027 by Iiro Rautiainen, on Flickr
-
- Viesti:
-
-
-
-
- Viesti:
Moneen kertaan näitä jo katsonut eikä ole oikein osannut päättää mistä pidän eniten. Valo ja taustan pehmeys toimii mukavasti kolmessa ekassa. Kakkosessa on lähes kaikki kohdallaan, jos vähän varioisi käsien asentoa ja katseen suuntaa niin tuostahan saisi vielä himpun paremmankin. Kolmonen on myös hyvä.
Nelosessa hanskat on mukava lisä, mutta eripituiset/levyisiksi taittuneet hihat sattuu jotenkin mulla silmään ja saa kädet näyttämään eriparisilta.
Nelosessa hanskat on mukava lisä, mutta eripituiset/levyisiksi taittuneet hihat sattuu jotenkin mulla silmään ja saa kädet näyttämään eriparisilta.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Meikeläisen suosikit on #2 ja #4.
Minusta valitut vaatteet ovat hyvät eivätkä ollenkaan liian platkut. Hanskat ei ehkä toimi mulle.
Viidennen kuvan varjossa oleva iho ei ole kovin hyvän näköistä ja sama koskee hiukan neljättä kuvaa. Kolmessa ensimmäisessä sävyt ovat hyvin kohdillaan. Valo on muuten varsin mukavaa.
Tuo suun pitäminen auki on nykyisin kovassa huudossa ja olen hakenut myös omissa kuvissa sen tyylisiä ilmeitä. Joillakin se toimii ja joillakin se on kovin väkinäisen näköistä. En oikein ole varma toimiiko se nyt.
Minusta valitut vaatteet ovat hyvät eivätkä ollenkaan liian platkut. Hanskat ei ehkä toimi mulle.
Viidennen kuvan varjossa oleva iho ei ole kovin hyvän näköistä ja sama koskee hiukan neljättä kuvaa. Kolmessa ensimmäisessä sävyt ovat hyvin kohdillaan. Valo on muuten varsin mukavaa.
Tuo suun pitäminen auki on nykyisin kovassa huudossa ja olen hakenut myös omissa kuvissa sen tyylisiä ilmeitä. Joillakin se toimii ja joillakin se on kovin väkinäisen näköistä. En oikein ole varma toimiiko se nyt.
-