Käytiin viikonloppuna Tuulian kanssa kuvailemassa potretteja. Molemmat ollaan näissä jutuissa vähän vielä kokemattomia mutta hauskaa oli silti :)
Mitä mieltä?
Ollakseni rehellinen, en ole varma. Oiskohan mallin astetta tummempi ihopigmentti+huono valaistus. Tuossa kuvassa oli yksi softbox vasemmalla, ois tarvinnu kenties pientä filliä oikealle juuri tuon ikävän varjon takia.
Moneen kertaan näitä jo katsonut eikä ole oikein osannut päättää mistä pidän eniten. Valo ja taustan pehmeys toimii mukavasti kolmessa ekassa. Kakkosessa on lähes kaikki kohdallaan, jos vähän varioisi käsien asentoa ja katseen suuntaa niin tuostahan saisi vielä himpun paremmankin. Kolmonen on myös hyvä.
Nelosessa hanskat on mukava lisä, mutta eripituiset/levyisiksi taittuneet hihat sattuu jotenkin mulla silmään ja saa kädet näyttämään eriparisilta.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Minusta valitut vaatteet ovat hyvät eivätkä ollenkaan liian platkut. Hanskat ei ehkä toimi mulle.
Viidennen kuvan varjossa oleva iho ei ole kovin hyvän näköistä ja sama koskee hiukan neljättä kuvaa. Kolmessa ensimmäisessä sävyt ovat hyvin kohdillaan. Valo on muuten varsin mukavaa.
Tuo suun pitäminen auki on nykyisin kovassa huudossa ja olen hakenut myös omissa kuvissa sen tyylisiä ilmeitä. Joillakin se toimii ja joillakin se on kovin väkinäisen näköistä. En oikein ole varma toimiiko se nyt.
Pääasia että oli hauskaa, siitä se lähtee.
Ihan onnistuneita potretteja kaikinpuolin.
Jos näinkin hyviä saa "kokemattomana" niin mitäpä on odotettavana esim. vuoden päästä?
Odotellaan ja seuraillaan innolla.
Kuvailemisiin..
Kiitoksia vielä hyvistä pointeista ja palautteesta, näiden turvin onkin hyvä mennä seuraavaan kertaan :) Josko sitä tosiaan jonkinlaista kehitystä saisi aikaan :D