Kamera yms tarvikkeet hävinnyt Oulussa
-
- Viesti:
Kamera yms tarvikkeet hävinnyt Oulussa
Aleksi Kauhanen Facebookissa:
Apua! Tein eilen elämäni mokan ja hävitin Oulun Mannerheimin puistoon mun beigen National Geography repun, jonka sisällä on Mac Book Pro tietokone latureineen, Canon 7D kamera, Sigma 17-70 mm objketiivi, Canon 50mm objektiivi sekä 2 kpl ulkoisia usb kovalevyjä ja vaatteita. Hävitin siis oman elinkeinoni ja ennen kaikkea valtavan määrän korvaamatonta kuva- ja äänimateriaalia sekä kaikki koulutyöt. Jos sinulla on mitään tietoa näistä kamoista tai jos joku yrittää myydä niitä, ilmoitatko minulle numeroon 0440510403. Jos viititte myös jakaa tätä viestiä, se olisi avuksi. RUHTINAALLINEN LÖYTÖPALKKIO LUVASSA. Kiitos.
Apua! Tein eilen elämäni mokan ja hävitin Oulun Mannerheimin puistoon mun beigen National Geography repun, jonka sisällä on Mac Book Pro tietokone latureineen, Canon 7D kamera, Sigma 17-70 mm objketiivi, Canon 50mm objektiivi sekä 2 kpl ulkoisia usb kovalevyjä ja vaatteita. Hävitin siis oman elinkeinoni ja ennen kaikkea valtavan määrän korvaamatonta kuva- ja äänimateriaalia sekä kaikki koulutyöt. Jos sinulla on mitään tietoa näistä kamoista tai jos joku yrittää myydä niitä, ilmoitatko minulle numeroon 0440510403. Jos viititte myös jakaa tätä viestiä, se olisi avuksi. RUHTINAALLINEN LÖYTÖPALKKIO LUVASSA. Kiitos.
D600, still going strong
-
Juttu pyörii useilla foorumeilla... tässä itse henkilö:
https://www.facebook.com/aleksi.kauhanen
https://www.facebook.com/aleksi.kauhanen
Hyvin menee kun ei vertaa
----------------------------------
----------------------------------
-
- Viesti:
-
Onko tuo nyt ihan tottakaan...
Tuolla facen puolella toinen linkittää canonin 50/1.8 objektiivin myynti ilmoituksen tori.fi palvelusta, jossa on netistä kopstattu kuva.
Sen jälkeen todetaan tuon olevan just se sama objektiivi. Ja reppukin on varmasi sillä kaverilla. Kohta alkaa varmaan sakinhivutus.
Näissä internetin kautta leviävissä varkaus yms. jutuissa on aina huonotkin puolensa. Vähän aikaa sitten facessa levisi ketju, jossa oli valvontakameran kuva kaljakassien kanssa kävelevistä teineistä. Olivat kuulemma olleet varkaissa.
Tuolla facen puolella toinen linkittää canonin 50/1.8 objektiivin myynti ilmoituksen tori.fi palvelusta, jossa on netistä kopstattu kuva.
Sen jälkeen todetaan tuon olevan just se sama objektiivi. Ja reppukin on varmasi sillä kaverilla. Kohta alkaa varmaan sakinhivutus.
Näissä internetin kautta leviävissä varkaus yms. jutuissa on aina huonotkin puolensa. Vähän aikaa sitten facessa levisi ketju, jossa oli valvontakameran kuva kaljakassien kanssa kävelevistä teineistä. Olivat kuulemma olleet varkaissa.
-
-
Nykypäivän ihmisten tai ehkä paremminkin henkilöiden kanssa kaikki on mahdollista.DanielB kirjoitti:Mä en ymmärrä miten joku kykenee tuollaiseen.
Omaa hölmöyttähän toi on, jos repussa on noinkin paljon arvokasta kamaa ei se "vahingossa" hävittäminen oikeesti voi olla mahdollista.
Taustoja en tiedä, mut ihmetyttää kyl miten tuollaiseen pystyy?
Onko hunala syynä vai mitä?
Kouluikään asti äiti on hoitanut kotona lasta yhteiskunnan maksamana. Muutama ensimmäinen vuosi on tehty lyhyttä työviikkoa että penska on voitu viedä kouluun ja hakea koulusta suoraan kotiin. Varhaisen teini-iän pentu on ollut kotona pelaten video/pc-pelejä. Myöhemmän teini-iän lapsukainen on vetelehtenyt saman historian omaavien toisten yksilöiden kanssa ostarilla tai muussa vastaavassa paikassa. Pääosa sosiaalisista suhteista on verkossa verkkonimimerkkien kanssa. Armeija on keskeytetty joko kutsujan tai kutsutun toiveesta. Sitten on menty opiskelemaan ja pitäisi pärjätä itse pahassa maailmassa.
Nyt sitten alkaa selviämään ettei kukaan muu huolehdi enää tavaroista ja korvaavat tuotteet joutuukin itse hankkimaan.
Muutamia näitä "nykyajan henkilöitä" on tullut työelämässä vastaan ja en oikeastaan enää ihmettele kun puhutaan työvoimapulasta ja siitä kun ei löydy sellaisia työntekijöitä joita voisi palkata töihin.
-
- Viesti:
Olet erittäin oikeassa, noin se vaan nykyään suurelta osin menee.Jappee kirjoitti: Muutamia näitä "nykyajan henkilöitä" on tullut työelämässä vastaan ja en oikeastaan enää ihmettele kun puhutaan työvoimapulasta ja siitä kun ei löydy sellaisia työntekijöitä joita voisi palkata töihin.
Ei kuitenkaan tuomita ihan kaikkia.