kuu sutenöörinä

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
aminof

Viesti Kirjoittaja aminof »

Valitettavasi linkki on ainakin mulle maksullinen, olen käyttänyt viisi maksutonta hs-taivasosuuttani jo tässä kuussa.
Amantynen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amantynen »

aminof kirjoitti:Valitettavasi linkki on ainakin mulle maksullinen, olen käyttänyt viisi maksutonta hs-taivasosuuttani jo tässä kuussa.
Käytä selaimen "privatemode" selausta niin saat aina 5 uutta lukukertaa.
paulas

Viesti Kirjoittaja paulas »

Eikö ketjun otsake ole hieman harhaanjohtava, ainakin ensimmäisen lukemani jutun valossa...tai, ehkä jatko-osassa paljastuu jotain muuta. Kuva on joka tapauksessa hyvä ja osuva.
Beatle

Viesti Kirjoittaja Beatle »

Miksi kuva on jonkun muun käsittelemä?
tommilauri

Viesti Kirjoittaja tommilauri »

moit, otsake on harhaanjohtava.blogissa parempi. mun kone on tehoton ja en omista fotarii/ , joten käsitelkööt ne jotka osaa.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

tommilauri kirjoitti:moit, otsake on harhaanjohtava.blogissa parempi. mun kone on tehoton ja en omista fotarii/ , joten käsitelkööt ne jotka osaa.
Olen tainnut sinulle joskus aikaisemmin kommmentoida. Kun sinulla nyt on hanskassa kuun bongaaminen ja kuvaamisen perusasiat, niin huolellisempi käsittely nostaisi nämä uudelle tasolle. Kuvat ovat usein vähän platkuja ja suttuisia. Menevät pienempinä printteinä tai nettikoossa, mutta huolellisempi käsittely parantaisi katselukokemusta.
Vastaa Viestiin