'Skedemuija' - Uusi kuva!
-
'Skedemuija' - Uusi kuva!
Tämmöstä! Ois tarkotus ottaa lisää skeittiteemasia kuvia tulevaisuudessa joten ottasin mielelläni kritiikkiä vastaan - mitä oisitte tehnyt toisin tms?
Viimeksi muokannut Sambu, Syys 04, 2013 13 : 02. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
- Viesti:
Minulla olisi seuraavia ehdotuksia. Minä ehkä irrottaisin kohdetta hieman taustasta antamalla valoa takaapäin, niin että ääriviivat olisivat selkeämmät. Samoin taustan voisi valaista kevyen laikukkaaksi, niin että se olisi osa kuvaa selkeämmin. Kohteen voisi valaista myös hieman eri tavalla. Siinä voisi soveltaa taustan laikukkuutta, niin että vaatteissa olisi hieman eloa. Nyt valo on tasainen ja hieman mielenkiinnoton. Lepäileekö mallis sohvalla? Jos, niin se voisi olla ghettomallinen tai sitten skederampin oloinen.
-
Joo!! Molemmilta puolilta takaa ammuin isoilla heijastinvarjoilla ääriviivoja ajatellen, mutta oli suht hankala saada korostettua kunnolla kun valo levis jokapaikkaan niin pahasti kun nosti powerii.Mikael K. kirjoitti:Minulla olisi seuraavia ehdotuksia. Minä ehkä irrottaisin kohdetta hieman taustasta antamalla valoa takaapäin, niin että ääriviivat olisivat selkeämmät. Samoin taustan voisi valaista kevyen laikukkaaksi, niin että se olisi osa kuvaa selkeämmin. Kohteen voisi valaista myös hieman eri tavalla. Siinä voisi soveltaa taustan laikukkuutta, niin että vaatteissa olisi hieman eloa. Nyt valo on tasainen ja hieman mielenkiinnoton. Lepäileekö mallis sohvalla? Jos, niin se voisi olla ghettomallinen tai sitten skederampin oloinen.
Mut tosi hyvä idea toi taustan osittainen valaisu! Varmaan niin et tota oikeeta puolta vois valasta enemmän, niin että mallin takana oleva alue pysyis kuitenkin tummempana?
Ja tuo oli sohva, harmi kun ei tullut esiin kuinka huonokuntonen se oli.. :)
Ja ens kerralla voisin kokeilla eri kulmia tällä päävalolla, kun tosiaan tuo on vähän tylsähkö suoraan päin ammuttuna, kun ei oo oikeen varjoja missään. Toisaalta se taas jotenkin viehättää. En tiiä. :)