Hääpotretit metsäpolulla.

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Ville^K
Viesti:

Hääpotretit metsäpolulla.

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

Noniin. Laitetaanpa kesän toiset hääpotretit jakoon. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, joten olosuhteet eivät ehkä olleet ihan ne parhaimmat. Metsässä toi auringonpaiste näyttää onneksi kuitenkin ihan hauskalta :)

Hääpari halusi kuvia joissa katselevat toisiaan, mutta muuten mulla oli vapaat kädet.

Kuva
Wedding portrait by VilleK_, on Flickr

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Olen itse ihan tyytyväinen, mutta variaatiota voisi olla enemmän :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Iiwana-80

Re: Hääpotretit metsäpolulla.

Viesti Kirjoittaja Iiwana-80 »

Ville^K kirjoitti:Olen itse ihan tyytyväinen, mutta variaatiota voisi olla enemmän :)
Totta, hiukan tuntuu toistolta. Lisäksi tässä sarjassa häiritsee se, että morsian katsoo joka kuvassa sulhaseen, mutta sulhasen katse harhailee väliin valokuvaajankin suuntaan. Olisihan se morsian edes kerran voinut vilkaista kamerankin suuntaan.

Mutta muuten ihan kivoja kuvia. Näkee, että asiaan on paneuduttu tavallista näppäilyä syvällisemmin.
camcam

Viesti Kirjoittaja camcam »

Muutamassa kuvassa sulhon selkämys on minusta aika räikeän näköinen ja palanut käytännössä. Kuvassa 4 on morsiammen rinnus palmispisteessä kuten osa leukaa. Rinnuksessa oleva varjo on myös aika häiritsevä.

Kuvat ovat tunnelmaltaan kyllä varsin hyvät.
Ville^K
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville^K »

Kiitos palautteesta!

Postasin nämä, koska mielestäni näissä oli paras tunnelma. Katsotaas laittaisko vielä yhden...
okam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okam »

Itteäni häiritsi tausta kovasta bokehista huolimatta, liian paljon vaihtelua taustalla. Hieman selkeämpi tausta, olis ollu parempi.
jebujee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jebujee »

Kivaa bokehin käyttöä. Vika kuva on paras. Muut tosiaan aikalailla toistoa ja muutenkin suht peruskauraa.
Jukka75

Viesti Kirjoittaja Jukka75 »

En nyt sanoisi noita kuvia peruskauraksi, tosin riippuu niin kuvaajan/kuvaajien tasosta. Hienoja ovat kyllä kaikki joten siltä osin ei mitään sanomista, metsä antaa kyllä upean bokehin valoineen. Rouva olisi tosiaan voinut katsoa kameraan jossain kuvassa, tykkään myös tuosta pehmeästä tyylistä. Siinä on ripaus romantiikkaa ja toinen puoli himmeää retroa, hieno kokonaisuus joka varmasti kelpaa parille.

Alimmassa kuvassa miehen takaraivon takana yläviistossa oleva rengas on aikas voimakas, siis se mikä vedestä heijastuu. Sen voisi mielestäni poistaa, muuta "valittamista" en nyt keksinyt :)
Itku pitkästä ilosta ja pieru pitkästä nauramisesta.
http://www.jukka75.portfoliobox.me/

http://jpp75.kuvat.fi/
-Jani-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Jani- »

Hyviä Hääpotretteja! Polulla otetuissa kuvissa hieno valo ja hyvä tunnelma. Sopivan luonnollisia kaikki. Ehkä itse olisin tuossa viimeisessä kuvassa käsitellyt veden sinisemmäksi..
Eetu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Hyvä setti hankalissa valoissa! Camcamin mainitsemat palamiset eivät häirinneet silmääni jostain syystä yhtään ennen niistä mainintaa. Mielestäni oloihin nähden saatu hyvin valotkin pelaamaan, nice
Vastaa Viestiin