Kuvakirja kokemuksia
-
Kuvakirja kokemuksia
Onko teillä kokemuksia kuvakirjan tekemisestä netin kautta?
Itse harkitsen kuvakirjan tekemistä ifolor.fi verkkokaupassa kun tuli juuri valokuvattua pari häätapahtumaa niin olisi kiva antaa kuvakirjat pareille.
Onko kokemuksia tästä yrityksestä? Ja minkälaisilla tuloksilla?
Itse harkitsen kuvakirjan tekemistä ifolor.fi verkkokaupassa kun tuli juuri valokuvattua pari häätapahtumaa niin olisi kiva antaa kuvakirjat pareille.
-
Re: Kuvakirja kokemuksia
On kokemuksia. Olen tehnyt useita kymmeniä kirjoja Ifolorilla ja muutamia Fotonetissä. Mielestäni Ifolorin kirjat ovat hyviä lajissaan ja hinta/laatusuhteessaan, kun ei odotakaan aitojen valokuvien laatua, mitä taas Fotonetin kirjat ovat. Ifolorin ohjelma on toimiva, asiakaspalvelu hyvää ja joustavaa. Muutaman kerran olen valittanut laadusta ja saanut uuden kirjan tilalle. Kirjamallit ovat monipuolisia. Värit eivät ole aina sitä, mitä olen odottanut, lähinnä punaisten osalta.mestari11 kirjoitti:Onko teillä kokemuksia kuvakirjan tekemisestä netin kautta?
-
Onnistunut kuvakirja
Kiitos kaikille vastauksista.
Tilasin lopulta kuvakirjan ifolorista ja olen tyytyväinen tuloksiin. Laatu oli mielestäni hyvä, mutta paras osa oli ehdottomasti kuinka helppoa ja tavallaan hauskaa kirjan suunnittelu oli.
Olen aika lailla samaa mieltä kuin Paulas
Tilasin lopulta kuvakirjan ifolorista ja olen tyytyväinen tuloksiin. Laatu oli mielestäni hyvä, mutta paras osa oli ehdottomasti kuinka helppoa ja tavallaan hauskaa kirjan suunnittelu oli.
Olen aika lailla samaa mieltä kuin Paulas
Seuraavaksi saatan tettää kuvakalenterin toimistolle, en ole vielä päättäny mikä olisi paras malli....[/quote]Ifolorin ohjelma on toimiva, asiakaspalvelu hyvää ja joustavaa.
-
Re: Onnistunut kuvakirja
[/quote]mestari11 kirjoitti:Kiitos kaikille vastauksista.
Olen aika lailla samaa mieltä kuin PaulasSeuraavaksi saatan tettää kuvakalenterin toimistolle, en ole vielä päättäny mikä olisi paras malli....Ifolorin ohjelma on toimiva, asiakaspalvelu hyvää ja joustavaa.
Fotonetti tekee nekin valokuvan laadulla. Ja tuo paperi on kyllä erikoinen ja hieno.