Maailmanlopun auringonlaskut

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
puuhapete

Maailmanlopun auringonlaskut

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

Kuva

Kuva
*Valokuvaeversti Suur-Sawon valokuvamarsalkka Spegen armollisella ylennyksellä*

www.hvahamaa.com
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
kribe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Molemmat hyviä, ensimmäisen ollessa hieman hyvempi.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
R.K
Viesti:

Viesti Kirjoittaja R.K »

Kakkonen minun makuun.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

R.K kirjoitti:Kakkonen minun makuun.
Mitäköhän puuhis on tuolla kivikasan takana kyykkinyt :-)

Ykkönen on näistä selvästi parempi. Aika mielenkiintoinen oikeastaan sillä romuympäristö ei ole kovinkaan tyypillinen aurinkolaskukuvien miljöö. Huonomman kameran kuitenkin puuhapetelle soisin, ettei niin kamalasti voisi varjoja avata. Tässä ollaan sillä ja rajalla, etteikö eka mieleen tuleva asia ole hdr.

Sen verran voisi kuitenkin shoppailla, että poistaa ykköskuvasta flaret putken päältä ja tämän takaa kivikosta.
puuhapete

Viesti Kirjoittaja puuhapete »

nomad kirjoitti:
R.K kirjoitti:Kakkonen minun makuun.
Mitäköhän puuhis on tuolla kivikasan takana kyykkinyt :-)

Ykkönen on näistä selvästi parempi. Aika mielenkiintoinen oikeastaan sillä romuympäristö ei ole kovinkaan tyypillinen aurinkolaskukuvien miljöö. Huonomman kameran kuitenkin puuhapetelle soisin, ettei niin kamalasti voisi varjoja avata. Tässä ollaan sillä ja rajalla, etteikö eka mieleen tuleva asia ole hdr.

Sen verran voisi kuitenkin shoppailla, että poistaa ykköskuvasta flaret putken päältä ja tämän takaa kivikosta.
Älä nyt nomad multa tätä superhd kameraa pois ole viemässä :) Tää D800 on just mun makuun oleva vehjes. Ei tarvi monia valotuksia pinota päällekkäin vaan voi yhdellä valotuksella saada aikaan se dynamiikka mitä suurin piirtein omat aivot rekisteröivät paikan päällä.

Nää ei tosiaan oo mitään perinteisiä auringonlaskukuvia vaan idea syntyi kun olin käymässä Oulun Pateniemessä sijaitsevassa entisen sahan rannassa...paikka on tosiaan kuin jostain Walking Deadin maisemista. Tarkoitus oli alunperin kuvata rannan tuntumassa olevia hylättyjä proomuja mutta jostain syystä en saanut niistä julkaisukelpoista otosta aikaiseksi.
*Valokuvaeversti Suur-Sawon valokuvamarsalkka Spegen armollisella ylennyksellä*

www.hvahamaa.com
palken
Viesti:

Viesti Kirjoittaja palken »

Hieno etumaasto tosiaan ja virkistävät kuvat perinteisten rantakuvien joukossa, hieno oivallus. Aluksi mietin, että 2. kuvan oikealla oleva kivikasa on jopa liian hallitseva, mutta aikani kun tuijotin niin sehän sopii siihen tosi hyvin...

D800 on kyllä ihme vehje:-)

Antti
www.facebook.com/anttifoto
hassel

Viesti Kirjoittaja hassel »

Eka kauniine heijastumineen mieleeni..
Muistas puuhis laittaa näitä kuvia sinne toisellekkin foorumille ihasteltavaksi ;D
Vastaa Viestiin