Photoshopin aktivointiongelma

Kuvankäsittelyä, mitä vain
maraton

Photoshopin aktivointiongelma

Viesti Kirjoittaja maraton »

Uusin koneen ja latasin photarin koneeseen, rekisteröidyin ja yritin aktivoida ohjelman, mutta kone herjasi, ettei aktivointi onnistu. Verkkoyhteys toki pelitti muuten. Nyt olen 30 päivän kokeilulla... Lisenssi ja sarjanumero löytyvät, eli erittäin laillinen CS2 versio kyseessä.

Onko jollain vinkkiä miten tuon saa aktivoitua? Aiemmin parillekkin koneelleni olen tuon onnistunut saamaan ilman vastaavaa ongelmaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
madu-

Viesti Kirjoittaja madu- »

CS2 ei ole enää Adoben tukema tuote joten vanha rekisteröintiavaimesi ei toimi. Korvaavan rekisteröintiavaimen löytää Adoben nettisivuilta josta saa ladattua toimivan version:

http://helpx.adobe.com/x-productkb/poli ... -life.html
maraton

Viesti Kirjoittaja maraton »

Kiitos yllä olevasta vinkistä ja linkistä! Mutta nyt kävi niin, ettei CS2 lataaminen ole enää kovin yksinkertaista. Lataus ei tunnu onnistuvan win7:lle. Eikä Adobelta taida tulla muutenkaan tukea tälle tuotteelle.

Mitähän tässä seuraavaksi kannattaisi yrittää?
Pan

Viesti Kirjoittaja Pan »

Mulla onnistui CS2:n lataus ja installointi Win7:ssa (64bit) puhtaaseen koneeseen. Ja toimii edelleen samasssa koneessa Win8:ssa ilman asennusta.

Eikö lataus onnistu vai asennusko tökkii? Lataus on nykyisin mahdollista vain adoben omalla softalla. Ja se tarvii aidon lisenssinumeron. Jos joku on onnistunut rekisteröimään sulla olevan numeron, niin ota chatillä yhteyttä adobeen. Tosin se taitaa onnistau vain englanniksi. Tai soita Suomen adobelle.
Vastaa Viestiin