Apua kameravalinnassa
-
Apua kameravalinnassa
Kyselisin hieman apuja kameravalinnassa. Olen melko aloittelija videokuvaamisessa sekä valokuvauksessa, mutta tiedän suurin piirtein kuinka kuvata jne. Minulta löytyy kokemusta isäni Casio Exilim FH-20 järjestelmäkamerasta ja haluaisin ostaa nyt oman, hieman paremman ja nykyaisemman kameran.
Eli:
- Haluan hintalaatu-suhdeeltaan parhaimman kameran aloittelijalle/edistyneelle kuvaajalle
- Budjekti max 1000€, tottakai halvempikin saa olla jos on lähes yhtä hyvä kun olisi kalliimpi
- Kamera tulisi ensisijaisesti videokuvaus käyttöön, mutta en halua kuitenkaan tinkiä valokuvaamisesta
- Plussaa olisi jos kameraan saisi lisävarusteena mikrofonin (jos sellaisia edes saa...)
- Merkillä ei ole niin väliä kuhan ajaa asiansa
- Ihan videokameraan en halua vaikka tuleekin pääasiassa videokuvaus käyttöön, vaan haluaisin että se olisi järjestelmäkamera
Olen hieman tutkinut Canonin EOS 700D kameraa, olisiko se hyvä minun kaltaiselleni? Voitte myös ehdottaa muitakin!
Kiitän jo etukäteen.
Eli:
- Haluan hintalaatu-suhdeeltaan parhaimman kameran aloittelijalle/edistyneelle kuvaajalle
- Budjekti max 1000€, tottakai halvempikin saa olla jos on lähes yhtä hyvä kun olisi kalliimpi
- Kamera tulisi ensisijaisesti videokuvaus käyttöön, mutta en halua kuitenkaan tinkiä valokuvaamisesta
- Plussaa olisi jos kameraan saisi lisävarusteena mikrofonin (jos sellaisia edes saa...)
- Merkillä ei ole niin väliä kuhan ajaa asiansa
- Ihan videokameraan en halua vaikka tuleekin pääasiassa videokuvaus käyttöön, vaan haluaisin että se olisi järjestelmäkamera
Olen hieman tutkinut Canonin EOS 700D kameraa, olisiko se hyvä minun kaltaiselleni? Voitte myös ehdottaa muitakin!
Kiitän jo etukäteen.
-
- Viesti: