Picasa näyttää terävöivän nämä pienet versiot aika reilusti. Klikkaamalla toivottavasti näkyy isompana ja paremmalla laadulla.

EDIT: Lisätään nyt vielä pari kuvaa.

Nyt löytyy pari soolokuvaakin: [KLIK]vekenoma kirjoitti:kattelen nyt nämä 6 ja äkikseltään kaipaisin fotoa yksittäisestä tanssijasta, jotenki oon mieltyny sellaiseen vaikka en koskaan itse osu yhteenkään.
Kiitos! :-) Ei pitäisi olla tyytyväinen itseensä, mutta välillä kuvatessa jopa tuntui, että homma menee niinkuin pitääkin. Harvoin tuollaista tunnetta on näissä hommissa tullut.vekenoma kirjoitti:Mutta sen olet tehnyt minkä ihminen ja koodaaja vaan voi eli hienoja kuvia.
Seuraavaan on vielä aikaa, mutta Arktiset Askeleet ois jo parin viikon päästä. Siellä ois tarkoitus kuvailla järjestäjille. Ja sillonhan varmaan menee kaikki pieleen. :-) Joskus aiemminkin oon yrittänyt päästä sinne hommiin, mutta nyt olin sen verran sitkeä, että se tuotti tulosta.vekenoma kirjoitti:Hoitele seuraavakin esitys, helpottaa mua ko vaan kattelen täällä.
Kiitos! Noitten ekojen kuvien tanssijoiden energiataso oli tuossa esityksessä jotain aivan älytöntä. Stillkuva ei tee sille nopeudelle koskaan oikeutta. Kolmosen värisävy yrittää olla jossainmäärin uskollinen valosuunnittelijan valinnoille.nomad kirjoitti:On energiset tanssikuvat!