6 kuvaa Tanssia!

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Rockford
Viesti:

6 kuvaa Tanssia!

Viesti Kirjoittaja Rockford »

OAMK:n Tanssia! -näytöksen kuvia parin viikon takaa. Koko 10 kuvan setti löytyy tästä: [KLIK]

Picasa näyttää terävöivän nämä pienet versiot aika reilusti. Klikkaamalla toivottavasti näkyy isompana ja paremmalla laadulla.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

EDIT: Lisätään nyt vielä pari kuvaa.

Kuva

Kuva
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
vekenoma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vekenoma »

nyt tiesin tapahtumasta mutta enpä lähteny silti, arvasin että sie hoijat homman.

kattelen nyt nämä 6 ja äkikseltään kaipaisin fotoa yksittäisestä tanssijasta, jotenki oon mieltyny sellaiseen vaikka en koskaan itse osu yhteenkään. Ei katse vaeltaisi ja jotenkin yksilön ilmeissä ja vaatteen taitoksissa ja valoissa ja varjoissa ja asennossa on enemmän katsottavaa kuin vaikka viidessä tanssijassa samassa kuvassa. Mulla on omituinen maku.

Mutta sen olet tehnyt minkä ihminen ja koodaaja vaan voi eli hienoja kuvia. Jopa yhtaikaisia hyppyjä, tanssin iloa ja kuvat teknisesti kohillaan kuten aina ennenkin.

Hoitele seuraavakin esitys, helpottaa mua ko vaan kattelen täällä.
kestän hyvinkin rajua kehumista!
Rockford
Viesti:

vekenoma kirjoitti:kattelen nyt nämä 6 ja äkikseltään kaipaisin fotoa yksittäisestä tanssijasta, jotenki oon mieltyny sellaiseen vaikka en koskaan itse osu yhteenkään.
Nyt löytyy pari soolokuvaakin: [KLIK]

Kyllä mä itekin tykkään paljon soolokuvia ottaa ja nytkin niitä tuli varsinkin parista balettiesityksestä. Kuvasin nyt pitkästä aikaan kauempaa kuin yleensä viimevuosina, ja se tuntui tuottavan parempia tuloksia varsinkin näissä ryhmäkuvissa, toki uusi runkokin helpottaa asiaa huomattavasti kun 1600-2500 ISO on ihan käyttökelpoista. Soolotanssijoille tuosta katsomon ylemmän osan kaiteen yli kuvatessa ois kyllä 200mm f/2 se mitä tarttis.
vekenoma kirjoitti:Mutta sen olet tehnyt minkä ihminen ja koodaaja vaan voi eli hienoja kuvia.
Kiitos! :-) Ei pitäisi olla tyytyväinen itseensä, mutta välillä kuvatessa jopa tuntui, että homma menee niinkuin pitääkin. Harvoin tuollaista tunnetta on näissä hommissa tullut.
vekenoma kirjoitti:Hoitele seuraavakin esitys, helpottaa mua ko vaan kattelen täällä.
Seuraavaan on vielä aikaa, mutta Arktiset Askeleet ois jo parin viikon päästä. Siellä ois tarkoitus kuvailla järjestäjille. Ja sillonhan varmaan menee kaikki pieleen. :-) Joskus aiemminkin oon yrittänyt päästä sinne hommiin, mutta nyt olin sen verran sitkeä, että se tuotti tulosta.
Viimeksi muokannut Rockford, Maalis 10, 2013 21 : 21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

On energiset tanssikuvat! En osaa parasta poimia kun on niin monta hyvää. Kolmonen on toisin muiden rinnalla vähän seisahtunut ja kelmeän sävyinen.
Rockford
Viesti:

nomad kirjoitti:On energiset tanssikuvat!
Kiitos! Noitten ekojen kuvien tanssijoiden energiataso oli tuossa esityksessä jotain aivan älytöntä. Stillkuva ei tee sille nopeudelle koskaan oikeutta. Kolmosen värisävy yrittää olla jossainmäärin uskollinen valosuunnittelijan valinnoille.
itu

Viesti Kirjoittaja itu »

Rokrok. Panee odottamaan jo seuraavia otoksia.
Araneva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Araneva »

Hienoja tanssikuvia.
Vastaa Viestiin