canon 7D kielivalikko

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
laurimi

canon 7D kielivalikko

Viesti Kirjoittaja laurimi »

kamera ostettu simply electronics.net englannista.kamerassa on kielivalikossa vain kiina ja englanti.onnistuuko tätä valikkoa laajentaa
kotikonstein että saisi suomen kielen kameraan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mek »

Koitapa ladata Canonin sivuilta uusin ohjelmistoversio ja päivittää se, jos päivittyisivät samalla puuttuvat kieletkin.
laurimi

tein jo sen,latasin uusimman 2.0.3 ei auttanut tähän asiaan .
ZeiEizh

Viesti Kirjoittaja ZeiEizh »

Kaveri painii saman ongelman kanssa ja mitä mä löysin netistä, niin se kieli-puoli on jollain erillisellä ROMmilla siellä.
Se pitäisi huollossa vaihtaa ja se maksaa. Kyse on näistä harmaa-tuonti-jutuista.

Lakiteknisesti en osaa myöskään sanoa, pitäisikö Simplyn vaihtaa se ilmaiseksi semmoiseen versioon, missä on Suomi. Kun kauppa kerran sijaitsee EUn alueella.
Kaikki taide on täysin turhaa. -Oscar Wilde
HarriJ

Viesti Kirjoittaja HarriJ »

ZeiEizh kirjoitti:Lakiteknisesti en osaa myöskään sanoa, pitäisikö Simplyn vaihtaa se ilmaiseksi semmoiseen versioon, missä on Suomi. Kun kauppa kerran sijaitsee EUn alueella.
Simply on tunnetusti Hong Kongista ja kaupankäynnissä noudatetaan Hong Kongin lakeja. Heillä vain varasto on EU:ssa. Jos kameran mukana on tullut Euroopan takuukortti (European Warranty System), niin silloin se pitäisi saada päivitettyä. Jos mukana on Aasian takuukortti tai ei takuukorttia lainkaan, niin...

Applicable Law

By visiting the Site, you agree that the laws of the Hong Kong Special Administrative Region, without regard to principles of conflict of laws, will govern these Terms of Use and any dispute of any sort that might arise between you and Simply Electronics or its affiliates.
1970/1980-luvulla Nikonia, 1990-luvulla jäähdyttelyä, 2000-luvulla Canonia (enää ei viitsi vaihtaa).
Henri Cartier-Bresson: "There is nothing in this world that does not have a decisive moment."
vajuvone

Viesti Kirjoittaja vajuvone »

Miksi pitäisi saada suomi kieleksi? Minä ainakin käytän tottuneemmin englantia, jonka olen valinnut 7D:n, 5D mkII:n ja S100:n käyttökieleksi, vaikka kaikista löytyy suomikin.

Itse ongelmasi ei varmaankaan ratkea ilman huoltokuluja.
laurimi

soittelin jas tekniikkaan ja siellä sanoivat että onnistuu mutta maksaa n.300€ ,joutuu kuulemma vaihtamaan jonkin muistipiirin.
Täytynee pärjäillä englanti valikolla.
Verrucosa

Viesti Kirjoittaja Verrucosa »

vajuvone kirjoitti:Miksi pitäisi saada suomi kieleksi? Minä ainakin käytän tottuneemmin englantia, jonka olen valinnut 7D:n, 5D mkII:n ja S100:n käyttökieleksi, vaikka kaikista löytyy suomikin.
Mikähän tässä kommentissa on pointtina?
Varmaan tuolle aloituksessa mainitulle kiinankielisellekkin UI:lle löytyy paljon tyytyväisiä käyttäjiä, mutta se ei tarkoita sitä, että se olisi kaikille se paras vaihtoehto. Ihan sama pätee englantiinkin.
niemeka

Re: canon 7D kielivalikko

Viesti Kirjoittaja niemeka »

Hei.

(Kirjoitin kokemuksistani aiemmin, mutta tässä lyhyesti)

Itse ostin samasta paikasta Canon 7D:n toissavuonna. Yritin rekisteröidä sitä Canonin CPS -palveluun, mutta ei onnistunut. Selvisi, että kameran sarjanumero oli vaihdettu! Ilmeisesti verojen kiertämisen takia. Simply Electornics:n lähettämät kamerapaketit on avattu ja niistä on samalla poistettu valmistajan takuulaput ja korvattu SE:n omilla. Kameran takuuhuolto tapahtuu vain SE:llä. Kameran pohjassa ollut sarjanumero -laatta oli poistettu ja korvattu omalla.
Työni puolesta olen tekemisissä JAS-tekniikan kanssa ja kysyin miten he suhtautuisivat jos tällainen laite tulisi takuuhuoltoon. He eivät tekisi mitään takuuhuoltoa siihen, kun laitetta ei voida tunnistaa takuujärjestelmän piiriin.
Kamerassani oli myös suomenkieli valittavissa.

Joskus se pieni säästö voi tuoda yllätyksen.

t. Kari

laurimi kirjoitti:kamera ostettu simply electronics.net englannista.kamerassa on kielivalikossa vain kiina ja englanti.onnistuuko tätä valikkoa laajentaa
kotikonstein että saisi suomen kielen kameraan.
------------------------------------
Kari Niemeläinen
Vastaa Viestiin