Nikon 300s akuista
-
Nikon 300s akuista
Miten 300s käyttää akkua. siis mulla on moottoriperä siinä kiinni. Meinaan tuntuu aika nopeesti, että akun mittari vähenee ja sit kuitenkin moottoriperän akussa on täydet virrat.
Eli käyttääkö kamera ensin koneessa olevaa akkua ja sen tyhjentyessä alkaa käyttää perän akkua vai miten toi menee? meneekö samaan aikaan virtaa molemmista akuista?
Eli käyttääkö kamera ensin koneessa olevaa akkua ja sen tyhjentyessä alkaa käyttää perän akkua vai miten toi menee? meneekö samaan aikaan virtaa molemmista akuista?
Elä ja ihastu, ei elämä siitä pahastu.
-
Re: Nikon 300s akuista
Sen voi valita valikon kautta.esko74 kirjoitti:Miten 300s käyttää akkua. siis mulla on moottoriperä siinä kiinni. Meinaan tuntuu aika nopeesti, että akun mittari vähenee ja sit kuitenkin moottoriperän akussa on täydet virrat.
-
Re: Nikon 300s akuista
Eli mistäpaaton kirjoitti:Sen voi valita valikon kautta.esko74 kirjoitti:Miten 300s käyttää akkua. siis mulla on moottoriperä siinä kiinni. Meinaan tuntuu aika nopeesti, että akun mittari vähenee ja sit kuitenkin moottoriperän akussa on täydet virrat.
-
-
Ei toimi
Olen nyt muutaman kerran kokeillut tätä hommaa eikä toimi ei.
Eli olen laittanut ensisijaiseksi akuksi kameran ja sitten kokeillut laittaa moottoriperää ensisijaiseksi akuksi, mutta mutta.
Aina kun akku loppuu, niin kamera sammuu
Mik vikana tai mistä mä lähden yrittää koittaan erilaista juttua
Eli olen laittanut ensisijaiseksi akuksi kameran ja sitten kokeillut laittaa moottoriperää ensisijaiseksi akuksi, mutta mutta.
Aina kun akku loppuu, niin kamera sammuu
Mik vikana tai mistä mä lähden yrittää koittaan erilaista juttua
-
Tunnistaako kamera, että sekä rungon että kahvan akku on paikallaan? Näyttääkö kummankin akun jäljellä olevan virtamäärän prosentteina kun menet työkaluvalikon akkutiedot-kohtaan?
Onko kahva Nikonin alkuperäinen vai "piraatti"?
Onko kahva Nikonin alkuperäinen vai "piraatti"?
Viimeksi muokannut chiefl, Huhti 30, 2013 14 : 02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
No ei taida tunnistaa. kone ilmoittaa vain että tällä hetkellä 77% jäljellä. Eikä siellä näy kuin yksi akkuchiefl kirjoitti:Tunnistaako kamera, että sekä rungon että kahvan akku on paikallaan? Näyttääkö kummankin akun jäljellä olevan virtamäärän prosentteina kun menet työkaluvalikon akkutiedot-kohtaan?
-
Ei niin mitään tapahdu.chiefl kirjoitti:Kokeilepa vielä siten, että laitat ensin akun vain runkoon ja katsot akkutiedoista, mitä se näyttää. Sitten laitat akun vain kahvaan ja sama tarkistus.
Ja perä on Nikonin oma MB-D10
Perä toimii kyllä muuten siis ne nappelit