II-divari tunnelmaa...
APV-Red Ducks Team
-
-
- Viesti:
Hyvää tilannekuvaa. omat suosikit on kolmas, toseksi viimeinen ja kaikki nuo naamanhierontakuvat :)
Nostalgiset fiilikset, kun vierasjoukkue Red Ducks (entinen KoMu HT) on viimeinen jengi missä tuli itse pelattua "tosissaan" jääkiekkoa. Alavus on tuttu vastus junnuajoilta kun pelasin Sportissa :) Valon määrästä päätellen ei ole enää kyse samasta hallista, tai ainakaan samasta valaistuksesta..
Nostalgiset fiilikset, kun vierasjoukkue Red Ducks (entinen KoMu HT) on viimeinen jengi missä tuli itse pelattua "tosissaan" jääkiekkoa. Alavus on tuttu vastus junnuajoilta kun pelasin Sportissa :) Valon määrästä päätellen ei ole enää kyse samasta hallista, tai ainakaan samasta valaistuksesta..
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
-
Tänks.kribe kirjoitti:Hyvää tilannekuvaa. omat suosikit on kolmas, toseksi viimeinen ja kaikki nuo naamanhierontakuvat :)
Halli on suht uusi ja valaistus on tosiaan parempi mitä monissa liiga-halleissa. Muutenkin puitteet ovat hienot ja enemmän kuin riittävät II-divaritasolle.