uus läppäri kuvien käsittelyyn
-
uus läppäri kuvien käsittelyyn
Jaaha isyysloma lähenee loppujaan ja aika palata töihin.
ja heti ensimmäinen reissu vie saksan kautta ranskaan ja sieltä edelleen sveitsin alpeille ja belgiaan ja hollantiin ja ruotsin kautta takaisin suomeen
nyt sit tarvis löytää mahd hyvä (ja halpa) läppäri kuvienkäsittelyyn mutta pari päivää katteltuani noita läppäreitä olen enemmän kuin hukassa. toi tietokonekieli kun on minulle hepreaa,
mä en tarvii kuin pätevän näytön ja ramia jokkusen 6-8 tai sen verran et se jaksaa photaria pyörittää suht kevyesti.
maciä en osta periaatteesta
mitä te ehdottaisitte?
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... M-8-GB-500
toi kone on mun mielestä tällä hetkellä ehkä se mihin olisin päätymässä mutta sit en ole kuitenkaan varma tosta näytöstä.
ja heti ensimmäinen reissu vie saksan kautta ranskaan ja sieltä edelleen sveitsin alpeille ja belgiaan ja hollantiin ja ruotsin kautta takaisin suomeen
nyt sit tarvis löytää mahd hyvä (ja halpa) läppäri kuvienkäsittelyyn mutta pari päivää katteltuani noita läppäreitä olen enemmän kuin hukassa. toi tietokonekieli kun on minulle hepreaa,
mä en tarvii kuin pätevän näytön ja ramia jokkusen 6-8 tai sen verran et se jaksaa photaria pyörittää suht kevyesti.
maciä en osta periaatteesta
mitä te ehdottaisitte?
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... M-8-GB-500
toi kone on mun mielestä tällä hetkellä ehkä se mihin olisin päätymässä mutta sit en ole kuitenkaan varma tosta näytöstä.
-
Hyvä kun ihmisellä on periaatteita, vaikka vääriäkin. ;)
Mikähän tekee tietokoneesta ja sen käyttöjärjestelmästä periaatekysymyksen? Ostin viisikymppisenä ensimmäisen Mac-koneeni ja nyt perheessä ei muita olekaan. Hölmö olin, kun nujusin Windowssien kanssa!
Mikä sopisi paremmin reissukoneeksi vaikka rekan ohjaamoon kuin huoleton ja kestävä alumiinikuorinen MacBook tai MacBook Air?
Anteeksi kun poikkesin aiheesta.
Mikähän tekee tietokoneesta ja sen käyttöjärjestelmästä periaatekysymyksen? Ostin viisikymppisenä ensimmäisen Mac-koneeni ja nyt perheessä ei muita olekaan. Hölmö olin, kun nujusin Windowssien kanssa!
Mikä sopisi paremmin reissukoneeksi vaikka rekan ohjaamoon kuin huoleton ja kestävä alumiinikuorinen MacBook tai MacBook Air?
Anteeksi kun poikkesin aiheesta.
-
niin no, tänään pääsin maciä kokeilemaan ja voipi kyllä olla et joutuu kuoppaamaan noi periaatteet, oliihan se aika loistava mutta jotenkin kuitenkin hankisin pc:n mielummin koska niin no nyt ku mmiettii niin en kyllä keksi mitään sytä miksi pitäisi olla pc..
hmm sekavaa..
hmm sekavaa..
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Itelläkään ole yhtään Macciä ikinä ollut, mutta tuohon käyttöön voisin harkita. Panosta nyt kuitenkin näytön laatuun jos meinaat sitä paljon kuvankäsittelyyn käyttää. IPS-näytölliset läppärit kävisin ekana läpi sun tilanteessa. Ja 1366x768 resolla olevat jättäisin kauppaan.
Jos se iMac mahtuu hyvin mukaan niin miksikäs ei.
Jos se iMac mahtuu hyvin mukaan niin miksikäs ei.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
-
-
-
ei se oikein onnistukkaan mutta pakkohan se on töitä tehdä ja sanotaanko näin että kuukaudessa on 2 päivää (15 ja viimeinen) joka muistuttaa miks tota viittii tehä. ;)paaton kirjoitti:Hui helkkari. Miten ihmeessä tuo onnistuu pienten tenavien kanssa?laft kirjoitti:toinen vaihtoehto ois sekin että laittaisin kiinteästi imacin (21.5)" tämä saattaa kuulostaa hullulta mutta parhaimillaan vietän autossa yli 250 päivää vuodessa.
-
lenovo muuten käyttää kannettavissaan missä SSD vakiona - intel 520 levyjä. Sama mikä pöytäkoneessa. lokakuussa ostin uuden kannettavan, i7, 16 GB RAM, intel 520. kuvat majailee toistaiseksi USB 3 SSD:llä. Samsung 840, riittävä iso semmoinen :)Hota kirjoitti:Lenovo ssd-levyllä taikka ssd-levy & hhd.
Tupla näytönohjain mallinen.
Se 8Gt muistia ny vähintään.
Pärjäilee reissussa ihan hyvin.
Win 8:siin ei kannata vehkeitään sotkea. Win 7 pro 64 bittininen taikka Linukansofta.
ja muistista. 16 GB maksaa alle satasen. 8 toki vähän vähemmän.
eli ainakin jää Lenovon kannettavassa muistin lisäys kokonaan pois. Kun on jo maksimimäärä.
-
-
Ymmärrät varmasti mitä tarkoitan, joten fuck the crap. 15 vuotta win koneiden kanssa pelleilly, nyt vihdoin tajusin vaihtaa leiriä.OskuK kirjoitti:Joo, 31.12.12 ostettu mac ja siis ei oo tarvinnut yhtään säätä ja toimii vielä! ;-Ddjabu kirjoitti: Aina win konetta sai säätää, vaan eipä enää. Oma Macbook pro 13" late 2012 se vain toimii.
Oikaistaan hieman. Mid 2012 Kesäkuun poikia.