Talvista Suomea
-
Talvista Suomea
Pitkästä aikaa ehtinyt paneutua vähän valokuvaukseen. Intoa on piisannut, mutta tänään 5D mk1 otti ja hajosi. Kesken kuvauksien peili irtosi. Noh takuun piikkiin, mutta taas tulee ikävä tauko kuvaukseen. Ja asiaan -->
1.
First snow by Fatricki, on Flickr
2.
Christmas lights by Fatricki, on Flickr
3.
Winter by Fatricki, on Flickr
Lisää kuvia löytyy allekirjoituksesta.
1.
First snow by Fatricki, on Flickr
2.
Christmas lights by Fatricki, on Flickr
3.
Winter by Fatricki, on Flickr
Lisää kuvia löytyy allekirjoituksesta.
-
Paitsi että oli hämyisää tai ei, niin lumen ei tarvitsisi näyttää tuhnuiselta. Jo pelkästään vähän lisää kontrastia saattaisi hoitaa homman.Sarek kirjoitti:Todella hienoa jälkeä.
Muuten kyllä erittäin tyylikkäitä kuvia. Ja valontaju hanskassa.
Onnea vaan jos takuu enää korvaa 5D mkI:n (ettei mkIII??) vikoja.
-
Yep, hienoja ovat. Etenkin kakkoskuvassa on hieno tunnelma. Vähän winter wonderlandia, johon vasemman laidan tylsähkö kerrostalon julkisivu luo hienon kontrastin.
Ekassa tykkään väriyhdistelmästä ja "vuodenaikojen kohtaamisesta", mutta olen samaa mieltä nomadin kanssa että vähän tuhnuista on. Ymmärrän mitä tunnelmaa tässä on haettu, mutta omaan silmään pikkasen enemmän valotusta / kontrastia saisi olla.
Ekassa tykkään väriyhdistelmästä ja "vuodenaikojen kohtaamisesta", mutta olen samaa mieltä nomadin kanssa että vähän tuhnuista on. Ymmärrän mitä tunnelmaa tässä on haettu, mutta omaan silmään pikkasen enemmän valotusta / kontrastia saisi olla.
-
-
- Viesti:
-
Onpas kuvat herättänyt keskustelua, hyvä niin! Kiitos kehuista ja risuista. Kuvien raaka jälki on minun näköinen maailma (lue niin nään asiat). Mutta Ymmärrän kyllä miksi se joitain ihmisiä häiritsee. Kunhan saan vaan kameran kuntoon niin pääsee taas räpsimään. Hirveä innostus löytynyt taas kun ulkona on hienoja valoja ja muutenkin kaunista! Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille sekä roimasti onnea tuleville kuvausretkille!
ps. Käykää ihmeessä kurkkaamassa Flickr puolelta muutakin kuvasatoa, linkki löytyy allekirjoituksesta.
ps. Käykää ihmeessä kurkkaamassa Flickr puolelta muutakin kuvasatoa, linkki löytyy allekirjoituksesta.
-
Makuasioita, mutta kuten totesin mutta et lainannut, valon taju hanskassa.Sarek kirjoitti:Paitsi että hyvä juuri näin.nomad kirjoitti:Paitsi että oli hämyisää tai ei, niin lumen ei tarvitsisi näyttää tuhnuiselta. Jo pelkästään vähän lisää kontrastia saattaisi hoitaa homman.Sarek kirjoitti:Todella hienoa jälkeä.
-
Nimenomaan. Siksi ihmettelinkin miksi yritit osoittaa minun kommenttini/makuni vääräksi.nomad kirjoitti:Makuasioita, mutta kuten totesin mutta et lainannut, valon taju hanskassa.Sarek kirjoitti:Paitsi että hyvä juuri näin.nomad kirjoitti: Paitsi että oli hämyisää tai ei, niin lumen ei tarvitsisi näyttää tuhnuiselta. Jo pelkästään vähän lisää kontrastia saattaisi hoitaa homman.
-
Mietis nyt vielä kerran. En tosiaankaan pyrkinyt osoittamaan sinun makuasi vääräksi ;-)Sarek kirjoitti:Nimenomaan. Siksi ihmettelinkin miksi yritit osoittaa minun kommenttini/makuni vääräksi.nomad kirjoitti:Makuasioita, mutta kuten totesin mutta et lainannut, valon taju hanskassa.Sarek kirjoitti: Paitsi että hyvä juuri näin.
-
- Viesti:
-
Tästä olen eri mieltä, mutta en ole ihan varma kenen kanssa.tuplayusto kirjoitti:Heh, Sarek jää taas vaihteeks vääntämään jostain sanamuodosta. Iisisti nyt, ettei mee ihan naurettavaksi. :)Sarek kirjoitti:Mietin, ja olen edelleen samaa mieltä. Kokeile sinä vuorostasi.
Nättejä kuvia kyllä. Hienot valotukset ja teemat, toimii!
-
Nyt on kamera korjattu, kiitokset tästä JAS:lle. Erittäin positiivinen vaikutelma jäi putiikista. Sitten jälleen kerran ettei mene ihan ohi aiheen niin.. -->
1.
Path by Fatricki, on Flickr
2.
Winter in Finland by Fatricki, on Flickr
3.
Small flow by Fatricki, on Flickr
ps. allekirjoituksestä löytyy lisää kuvasatoa käykää rohkeasti katsomassa.
1.
Path by Fatricki, on Flickr
2.
Winter in Finland by Fatricki, on Flickr
3.
Small flow by Fatricki, on Flickr
ps. allekirjoituksestä löytyy lisää kuvasatoa käykää rohkeasti katsomassa.
-
Taas saannut pari uutta kuvaa räpsäistyä. Jostain tarttee löytää lisää aikaa valokuvaamiselle!
1.
Raven by Fatricki, on Flickr
2.
Ice spikes by Fatricki, on Flickr
3.
Snow by Fatricki, on Flickr
PS. Allekirjoituksesta löytyy minun portfolio, josta löytyy lisää räpsyjä käykäähän ihmettelemässä jos vaan kuvauksiltanne ehditte.
1.
Raven by Fatricki, on Flickr
2.
Ice spikes by Fatricki, on Flickr
3.
Snow by Fatricki, on Flickr
PS. Allekirjoituksesta löytyy minun portfolio, josta löytyy lisää räpsyjä käykäähän ihmettelemässä jos vaan kuvauksiltanne ehditte.