Hieno kaupunki. Ei kovin halpa, katukauppiaita joka nurkalla. Maisemat olivat matkan parasta antia. Kerran kannattaa käydä, uudestaan en välttämättä menisi. Kommentoikaa vapaasti.
Muokattu: siltakuva isommaksi niin pääsee oikeuksiinsa.
Viimeksi muokannut hietsu79, Marras 21, 2012 8 : 58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hienoja siltakuvia. En minäkään sinne uudestaan mensisi, jos Budapestin nähtävyydet rajoittuisivat yhteen siltaan. Olen käynyt siellä komasti ja vieläkään en ole kaikkea nähnyt.
Kyllä on mukava setti ja tuo ensimmäinen siltakuva oikein naseva laaki. Muistuttaa myös siitä, kuinka täällä Suomessa vastaava olisi hoidettu. Sillan tilalla olisi joku betoniponttooni, jossa muutama rujo tolppa. Ennen siltaa olisi n. 10-15 rumaa kylttiä ettei saa pysäköidä ja vielä pari geneeristä roskapönttöä + liikenteenjakaja + hiekoitusloota ja romanileiri.
Maffer kirjoitti:Kyllä on mukava setti ja tuo ensimmäinen siltakuva oikein naseva laaki. Muistuttaa myös siitä, kuinka täällä Suomessa vastaava olisi hoidettu. Sillan tilalla olisi joku betoniponttooni, jossa muutama rujo tolppa. Ennen siltaa olisi n. 10-15 rumaa kylttiä ettei saa pysäköidä ja vielä pari geneeristä roskapönttöä + liikenteenjakaja + hiekoitusloota ja romanileiri.
Maffer kirjoitti:Kyllä on mukava setti ja tuo ensimmäinen siltakuva oikein naseva laaki. Muistuttaa myös siitä, kuinka täällä Suomessa vastaava olisi hoidettu. Sillan tilalla olisi joku betoniponttooni, jossa muutama rujo tolppa. Ennen siltaa olisi n. 10-15 rumaa kylttiä ettei saa pysäköidä ja vielä pari geneeristä roskapönttöä + liikenteenjakaja + hiekoitusloota ja romanileiri.
Kuvaa minusta paremmin Helsinkiä kuin Suomea. Ei silti, tuskin tarvitsee miettiä kummassa maassa on enemmän romaneita.
Minulle Budapestissa mukavin anti oli tietty se hienosti entisöity kauppahalli.
Juuri Gellertissä yövyimme ja sen edestä ensimmäinen siltakuvakin on. Hieno paikka, siisti hotelli ja kylpylä kokemus oli aika kiva.. hieman sokkeloinen paikka mutta muuten OK.
Tässä setissä on järkkärillä, pokkarilla ja kännykällä otettuja kuvia sekaisin. Laitan vielä muutaman järkkärikuvan viikonloppuun mennessä.
Vähän offtopiccina mutta kun olin aikanaan vaihdossa Budapestissa niin tuota Gellertin hotellin vieressä olevaa Gellertin kukkulaa kutsuttiin suomalaisten vaihtareiden keskuudessa Pieksämäeksi kun siellä oli suomalaisten tapana käydä lemmiskelemässä :)
Ehkä kannattaisi pystyttää teltta tuohon sillan alle, suotta tuolta muualta on kuvia ottaakaan.
Todella hieno tuo alimmainen siltakuva.
Ensimmäinenkin on komea, mutta itse saattaisin photaroida tuon ensimmäisen langan pois. Onko nuo flaret muuten aidot? Hienot kuitenkin.