Nikon D700 pois myynnistä. Miksi?

Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.

----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
Vastaa Viestiin
juhyny1

Nikon D700 pois myynnistä. Miksi?

Viesti Kirjoittaja juhyny1 »

Tutustuttuani D600aan. jota olin ajatellut vedinkin pois myynnistä seiskasataseni. tutustuessani lähemmin tulin siihen tulokseen erttä D600 on amatöörisarjan runko käyttöominaisuuksiltaan ja vaikuttaa tehdyn korvaamaan joku D7000. Ei ole ollenkaan tehty samaan käteen kuin D300, D700 ja D800 tai D3-D4 rungot. D800 on toiminnaltaan hyvä kakkosrunko D4 n. kaveriksi mutta on mielestäni turhan pikselisyöppö ja tekee kuvankäsittelystä raskaan. eikä kuvaus nopeuskaan ilahduta. Siksi D700 on vieläkin paras vaihtoehto ammattisarjan kakkosrungoksi, kuvanlaatu riittävän hyvä ja Nopeus PDK-1 akkuperällä riittää tasolle johon ei näillä muilla pääse.
Viimeksi muokannut juhyny1, Loka 02, 2012 3 : 36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Holden

Viesti Kirjoittaja Holden »

miksi piti lukea syyt? "-kohu-D700 vedetty pois myynnistä - katso kuvat!"
Avokid

Viesti Kirjoittaja Avokid »

Hieno yritys ainakin nostaa oman kameran arvoa!
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
juhyny1

D700 on vieläkin eittäin hyvä

No ajattelin tätä siksi että moni ei ymmärräkään miten hyvä kamera D700 hänellä oli ja jonka hän nyt on hukannut tai oli hukkaamassa.
Sakke_K

Re: Nikon D700 vedetty pois myynnistä, lue syy

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

juhyny1 kirjoitti:D600 on amatöörisarjan runko käyttöominaisuuksiltaan
No aika korkealle sijoitat amatöörit :-D
--------
Aves!
jmjh

Viesti Kirjoittaja jmjh »

Miksi sinulla on kuitenkin edelleen ainakin kolme myyntiilmoitusta D700:sta joissa ei ole mitään mainintaa myynnistä poisvedosta?
juhyny1

Ei pitäisi olla enää

Ei ole enää, en minä ainakaan löytänyt ilmoituksia
iLinkola

Viesti Kirjoittaja iLinkola »

Holden kirjoitti:miksi piti lukea syyt? "-kohu-D700 vedetty pois myynnistä - katso kuvat!"
aika hyvä, repesin :--D miks tääl ei oo sellast tykkää nappia?
itu

Viesti Kirjoittaja itu »

iLinkola kirjoitti:miks tääl ei oo sellast tykkää nappia?
Täällä voi ja saa ihan itse omaa mielikuvitustaan käyttämällä kirjoittaa omin sanoin pitämisistään. Esikatselu ja Lähetä -painikkeet riittävät.
GolluB

Viesti Kirjoittaja GolluB »

Magneetto

Re: Nikon D700 pois myynnistä. Miksi?

Viesti Kirjoittaja Magneetto »

juhyny1 kirjoitti:Tutustuttuani D600aan. jota olin ajatellut vedinkin pois myynnistä seiskasataseni. tutustuessani lähemmin tulin siihen tulokseen erttä D600 on amatöörisarjan runko käyttöominaisuuksiltaan ja vaikuttaa tehdyn korvaamaan joku D7000. Ei ole ollenkaan tehty samaan käteen kuin D300, D700 ja D800 tai D3-D4 rungot. D800 on toiminnaltaan hyvä kakkosrunko D4 n. kaveriksi mutta on mielestäni turhan pikselisyöppö ja tekee kuvankäsittelystä raskaan. eikä kuvaus nopeuskaan ilahduta. Siksi D700 on vieläkin paras vaihtoehto ammattisarjan kakkosrungoksi, kuvanlaatu riittävän hyvä ja Nopeus PDK-1 akkuperällä riittää tasolle johon ei näillä muilla pääse.
Olen todennut saman.
RVille

Viesti Kirjoittaja RVille »

Magneetto kirjoitti:
juhyny1 kirjoitti:Tutustuttuani D600aan. jota olin ajatellut vedinkin pois myynnistä seiskasataseni. tutustuessani lähemmin tulin siihen tulokseen erttä D600 on amatöörisarjan runko käyttöominaisuuksiltaan ja vaikuttaa tehdyn korvaamaan joku D7000. Ei ole ollenkaan tehty samaan käteen kuin D300, D700 ja D800 tai D3-D4 rungot. D800 on toiminnaltaan hyvä kakkosrunko D4 n. kaveriksi mutta on mielestäni turhan pikselisyöppö ja tekee kuvankäsittelystä raskaan. eikä kuvaus nopeuskaan ilahduta. Siksi D700 on vieläkin paras vaihtoehto ammattisarjan kakkosrungoksi, kuvanlaatu riittävän hyvä ja Nopeus PDK-1 akkuperällä riittää tasolle johon ei näillä muilla pääse.
Olen todennut saman.
Asiaa asiasta, oikein päätelmin.
Magneetto

Viesti Kirjoittaja Magneetto »

RVille kirjoitti:
Magneetto kirjoitti:
Olen todennut saman.
Asiaa asiasta, oikein päätelmin.
Kaikki kunnon tuotteet häipyy maailmasta pikku hiljaa, tehokkuuden tieltä.
Asian vierestä, mutta hyvä esimerkki: BMW:n E39:n suunnittelijoille annettiin lähtökohdiksi suunnitella maailman paras auto, kustannukset eivät olisi määrääviä seikkoja, hyvähän siitä tuli.
Mutta seuraavassa mallissa 5-sarja 2003-eteenpäin, valmistuskustnnuksista nipistettiin 30%, ja hintaa lisää, katetta alkoi tulla ja juna oli saatu likkeelle.
Myös uusi malli on hyvä ajaa, mutta paljon pikkuvikoja(softa, ym), kojelaudoissa kovaa muovia ja laatuongelmia.
Ainakaan kuluttaja ei hyödy näistä säästöistä.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Voiskohan jatkot laittaa tuonne D700-ketjuun.
Vastaa Viestiin