Se aika vuodesta taas että valkolakkisia alkaa jokaisen lähipiiristä varmasti ilmaantua ja kovasti näitä ylioppineita myös kuvataan. Jaa tänne hienoimmat, erikoisimmat ja muut mukavat tältä tai menneiltä vuosilta. Oma korteni kekoon tältä päivältä:
Olin jo saattelemassa viimeistä kuvattavaa kotiovelle, kun tuli mieleen, että päivän viimeinen pitää omistaa vielä dc.netille. Pimeä alkoi jo hiipiä, uhkaavat sadepilvet roikkuivat päällämme ja pari pisaraakin ropsahti niskaan, mutta poseeraja oli suostuvainen, joten siis vielä yksi otos ja tässähän tämä. Kovaa valoa reippaaasssti edestä, siitähän täällä pidetään.
Kello oli ottamishetkellä 21:03.
“Would it save you a lot of time if I just gave up and went mad now?”
puuhapete kirjoitti:
Plussaa: Viimeisen päälle mietitty värit asun ja taustan suhteen ja sommittelu toimii mun silmään.
Miinusta: Ehkä vähän turhan kova valo.
Mietinnöistä en tiedä, normitilannehan täällä on että marssitaan studiolle, ei oo juurikaan ajatuksia tai toivomuksia, eikä välttämättä haluakaan olla kuvassa ;) Jotain näistä pitää silti aina repiä. Valo on kovaa kun halusin terävän varjon tohon, valkopintaisella (tai isommalla) beauty dishillä sen olis vielä saanut ja valo olisi ollut kasvoille hiukan lempeämpi, sellaista ei kuitenkaan vielä löydy varastosta...
Olin jo saattelemassa viimeistä kuvattavaa kotiovelle, kun tuli mieleen, että päivän viimeinen pitää omistaa vielä dc.netille. Pimeä alkoi jo hiipiä, uhkaavat sadepilvet roikkuivat päällämme ja pari pisaraakin ropsahti niskaan, mutta poseeraja oli suostuvainen, joten siis vielä yksi otos ja tässähän tämä. Kovaa valoa reippaaasssti edestä, siitähän täällä pidetään.
Nyt täytyy kysästä että millä/miten oot tän valaissut kun kasvojen valomaailman on näin yhtäkkiä katottuna niin erilainen kuin muualla, ts. kroppa heittää kovin terävän varjon seinään mutta kasvoissa näyttäis olevan paljon pehmeempi valo... Vai onko kasvot vaan niin sopivassa kulmassa valoon nähden?
Hyvä palvelu siellä kun kuvattavat saatetaan kotia asti, ei ihme että ne päivät venähtää ;)
oh6jih kirjoitti:
Nyt täytyy kysästä että millä/miten oot tän valaissut kun kasvojen valomaailman on näin yhtäkkiä katottuna niin erilainen kuin muualla,
Tää on vähän epäortodoksisesti tehty kuva. Mulla on käsisalamassa frost-kalvosta tehty iso pehmennin ja valo on ammuttu tuosta vyötärön yläpuolelta puolentoista metrin päästä ja kuvattu 20mm polttovälillä. Sitten oikaistu lightrooomissa. Tyttö on vielä nojannut harvinaisen hankalasti hieman eteen, joten yläosa on enemmän irti seinästä ja aavistuksen lähempänä valoa kun takamus. Tuolla pehmentimellä on vielä sellainen taipumus, että suoraan eteen tulee kovempaa valoa ja se pehmenee reunoihin päin.
Enkä mä nyt sentään kaikkia kotiin saata, nätit tytöt vaan. ;) Oikeasti otin kuvattavan matkaan kotoaan, niin pitihän tuo sinne palauttaa.
jari siren kirjoitti:Jonkun aikaa joutu selaa, et löyty tähän ketjuun sopiva;-)
Ja silti meni pieleen, tuohan on merkonomi.
Kyll se on yo-merkonomi.
Totta, minun moka. Oli niin epäselvä kuva, ettei oikein tahtonut nähdä. Oikea termi lienee kuitenkin nykyisin kaksoistutkinnon suorittanut. Eikös tuo yo-merkonomikoulutus loppunut jo jokunen vuosi sitten. Ei oikein kyllä pysy aina perässä näissä koulu-uudistuksissa.
Heitetääs yhdestä ylioppilaasta kuvat lauantailta tänne, varsinaisesti ei kuvaamalla menty kuvaamaan, otettiin pihaympäristössä muutama räpsy, kun valmistuneella on reisiluu poikki..