Teema: Linnanmäen valoviikot
-
- Viesti:
Teema: Linnanmäen valoviikot
Nonni,
valoviikot on taas täällä. Ketjuun vain kuvia, ainakin lauantain perusteella muillakin kuin minulla pitäisi olla jotain postattavaa.
Nämä ja muut kuvat tuolla.
Pink Floyd - The Wall:
valoviikot on taas täällä. Ketjuun vain kuvia, ainakin lauantain perusteella muillakin kuin minulla pitäisi olla jotain postattavaa.
Nämä ja muut kuvat tuolla.
Pink Floyd - The Wall:
-
Eilen käytiin vähän Lintsillä haaveilemessa...
Flickerissä muutama lisää:
http://www.flickr.com/photos/-juuso-/with/5086851987/
Flickerissä muutama lisää:
http://www.flickr.com/photos/-juuso-/with/5086851987/
-
Hieman oli mun mieleen liian vähän niitä valoja, jos tapahtuman nimi on Valokarnevaali.
Tässä sisään heittokuvana melkeinpä ainut karkkivalokuva.
Vaikka jalusta oli mukana, niin en jaksanut kaivaa esiin asti sitä, joten pidemmän valotuksen kuvia ei tullut nappailtua.
edit. Kuva nro.6 on taulu kummitusjunan vieressä olevassa tilassa. =)
Tässä sisään heittokuvana melkeinpä ainut karkkivalokuva.
Vaikka jalusta oli mukana, niin en jaksanut kaivaa esiin asti sitä, joten pidemmän valotuksen kuvia ei tullut nappailtua.
edit. Kuva nro.6 on taulu kummitusjunan vieressä olevassa tilassa. =)
-
- Viesti:
-
Ei mitään päällekkäisyyksiä. Otettu ständillä ja pitkällä valoituksella, flickeristä löytyy exif dataa.mremonen kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta: onko nuo yhdistetty useasta kuvasta vai tehty päällekkäisvalotuksilla? Lähinnä ne Flickr:issä olleet kuvat...wompsku kirjoitti:Eilen käytiin vähän Lintsillä haaveilemessa...
Kuvissa joissa on ihminen oon käyttänyt salamaa joka on johdon päässä ja parin sekunnin valoitusta.
En mä edes osaa tehdä mitään päällekkäisvaloituksia tai yhdistelyjä ;)
-
- Viesti:
OK, hyvää settiä olet saanut. Lähinnä esim. tämä näytti siltä, että olisi voinut olla useita valotuksia päällekkäin.wompsku kirjoitti:Ei mitään päällekkäisyyksiä. Otettu ständillä ja pitkällä valoituksella, flickeristä löytyy exif dataa.
Samon tässä hämäsi se, että nuo päät tuossa alareunassa on suhteellisen teräviä, vaikka valotus on ollut ilmeisesti kohtuullisen pitkä. Exif-datoja en osaa Flickr:istä katsoa.
Sama vika. Tai ei viitsi opetella: kerralla purkkiin se on tultava.wompsku kirjoitti:En mä edes osaa tehdä mitään päällekkäisvaloituksia tai yhdistelyjä ;)
-
- Viesti:
-
- Viesti: