Tossa olen jo hakenut lankalaukaisimen, eli jos 100 %:n kropsuun menee niin ei tuu pyöreetä ilman lankaa. Kuva täysin käsittelemätön 100 %:n kroppi. 6 s aika eli ehtii jo vähän toista reunaa haukkasta. Tossa alkaa jo näkemään oikealla pk-seutulaisen ongelman eli noi kajastavat kehäteiden punasävyiset lamput + voimaloista leviävä vesihöyry.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
bubutti, noilla milleillä, ja tuolla ajalla, piirtyy varmasti venyneenä.
Jupiteria kuvaillaan nyt matalalta eteläiseltä taivaalta, ja siellä olisi suurin tarve käyttää jalustassa seurantaa.
..eihän jalustaa lasketa mukaan noihin kastijakoihin?
Oma otos viime vuodelta. Iloisesti sekin venyttää. Kuita. Aukeaa myös 100% kokoon.
Se on kaakossa, 15asteen korkeudella varttia yli yhdeksän illalla.
Korkeimmillaan se on puoli yhdeltä 27asteessa horisontista ylöspäin, ja yllätys yllätys, etelässä.
keskone kirjoitti:bubutti, noilla milleillä, ja tuolla ajalla, piirtyy varmasti venyneenä.
Jupiteria kuvaillaan nyt matalalta eteläiseltä taivaalta, ja siellä olisi suurin tarve käyttää jalustassa seurantaa.
..eihän jalustaa lasketa mukaan noihin kastijakoihin?
Oma otos viime vuodelta. Iloisesti sekin venyttää. Kuita. Aukeaa myös 100% kokoon.
Ei ole jalustalla väliä vaikka olisi seurantamoottori. Tässä harrastellaan. itseasiassa tuollainen seurantamoottori kiinnostaa.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
bobotti kirjoitti:Teemakuva alle 1500 €uron putkella pk-seudun usvan keskeltä.
Malliesimerkki siitä, kun noudatetaan bobotin valokuvausfilosofiaa? :)
bobotti kirjoitti:Eli jos ei ole jalustaa ja se kuva on pakko ottaa niin otetaan fokus kiinni ja pidetään se siinä ja sitten silmät kiinni ja pidetään ne kanssa kiinni ja laakaistaan kamera.