jkataine kirjoitti:Mikä ovat mielestäsi hienoimpia, kiinnostavimpia ja parhaimpia kuvauspaikkoja pääkaupungissa?
Luontokuvaajien kannattaa etsiytyä Helsingin luontoon, jota kaupungista on suuri osa. Kaupunkikuvaajille taas keskusta on antoisa. Merimaisemien ystävät löytävän Suomenlahdelta paljon kuvattavaa. Korkeat paikat ovat siinä mielessä parhaimpia kuvauspaikkoja, että niistä usein näkee kauas. Linja-auto-bongareille on linja-auto-asema luonteva kohde. Jossain määrin kuvauspaikkojen kiinnostavuuteen saattaa vaikuttaa se, mitä ihminen aikoo kuvata.
bobotti kirjoitti:Eihän Vuosaaren edustalla ole muutakuin peri hassua saarta + venäläiset Skatan patterit?
Kirjoitin väärin. Meriharju on maalla, ei merellä =)
Ahaa ... mut Veshutti ei pidä tästä ollenkaan. Uutelan lammikot kirmaa pian luontokuvaajia. Ja Leena Loiva...eikun Äkkijyrkkä Miina on ainakin viä toistaseksi autoilevia luontokuvaajia vastassa.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
bobotti kirjoitti:Eihän Vuosaaren edustalla ole muutakuin peri hassua saarta + venäläiset Skatan patterit?
Kirjoitin väärin. Meriharju on maalla, ei merellä =)
Ahaa ... mut Veshutti ei pidä tästä ollenkaan. Uutelan lammikot kirmaa pian luontokuvaajia. Ja Leena Loiva...eikun Äkkijyrkkä Miina on ainakin viä toistaseksi autoilevia luontokuvaajia vastassa.
Kun kevät koittaa, jokamiehen oikeudella luontoa tuhoamatta ajattelin sinne suunnata :)
Omat suosikkini:
- Tullisaari
- Suomenlinna
- Seurasaari
Nyt kun aloin näin miettimään, niin oonkohan vähän jämähtänyt noihin saariin...
Mutta kertokaas mulle sellaset korkealla olevat mestat joissa sais esim henkilökuvan taustaks mahdollisimman paljon kaupunkia? Ois muutama idea takataskussa...
juhanik kirjoitti:Mutta kertokaas mulle sellaset korkealla olevat mestat joissa sais esim henkilökuvan taustaks mahdollisimman paljon
kaupunkia? Ois muutama idea takataskussa...
juhanik kirjoitti:Mutta kertokaas mulle sellaset korkealla olevat mestat joissa sais esim henkilökuvan taustaks mahdollisimman paljon
kaupunkia? Ois muutama idea takataskussa...