Nämä oli kaikki hienoja ja tämä erityisesti. Kloonaisin kuitenkin etualan vaalean tolpan pois. Se on kardinaali kun kuva on muuten aivan täydellinen.Ray! kirjoitti: Sysky iltapaivä:
Teema: MaisemaKuvat
-
- Viesti:
-
Agreed.nomad kirjoitti:Nämä oli kaikki hienoja ja tämä erityisesti. Kloonaisin kuitenkin etualan vaalean tolpan pois. Se on kardinaali kun kuva on muuten aivan täydellinen.Ray! kirjoitti: Sysky iltapaivä:
Also, you should waited a few seconds to let the birds fly better into the picture. ;) Still a great shot. Bold colours (yellow) but they work in this picture.
Mikähän muuten saa austraalialaisen rekisteröitymään tänne ja postailemaan google translatorilla sepustuksia? DC.net maailmalla kovassakin maineessa meistä kaikista trolleista ja kalustorunk* "stock motherfucker" huolimatta?
-
- Viesti:
Ehkä tämä auttaa: http://australianimage.com.au/wordpress ... -nineteen/moonshine kirjoitti:nomad kirjoitti:Tämä oli parempi kuva.Ray! kirjoitti: Sysky iltapaivä:
Agreed.
Also, you should waited a few seconds to let the birds fly better into the picture. ;) Still a great shot. Bold colours (yellow) but they work in this picture.
Mikähän muuten saa austraalialaisen rekisteröitymään tänne ja postailemaan google translatorilla sepustuksia? DC.net maailmalla kovassakin maineessa meistä kaikista trolleista ja kalustorunk* "stock motherfucker" huolimatta?
-
That's one hell of a story! (And nostalgic and interesting pictures)Ray! kirjoitti:moonshine kirjoitti:nomad kirjoitti: Tämä oli parempi kuva.
Ehkä tämä auttaa: http://australianimage.com.au/wordpress ... -nineteen/
(I'm a lurker at dpreview, really surprising to find that you have quite a strong connection to Finland. Never visited Australia, but really would like to some day.)
Tervetuloa tälle foorumille, ja postaile ihmeessä lisää kuvia. ;)
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Kiitoksia hassel ja Maffer!
Minulla on alkanut vuosien mittaan kypsymään "oikeampi" ajatus hyvistä kuvista. Olen alkanut kuvaamaan asioita siten, että kuvilla olisi merkitystä pidempäänkin. Otin tuonakin yönä isot läjät teknisesti paljon parempia kuvia hienompine revontulikoukkuineen, mutta ne ei puhuttele minua juuri mitenkään. Etualalla on aina se sama puu, kivi tai käpy.
Tämän kuvan merkitys minulle tulee säilymään iät, siinä kun oma isäukko, jonka kanssa mökillä ei niin paljon aikaa tule vietettyä. Sävyihin en ole hirveän tyytyväinen, mutta ei se aina lähde.
Minulla on alkanut vuosien mittaan kypsymään "oikeampi" ajatus hyvistä kuvista. Olen alkanut kuvaamaan asioita siten, että kuvilla olisi merkitystä pidempäänkin. Otin tuonakin yönä isot läjät teknisesti paljon parempia kuvia hienompine revontulikoukkuineen, mutta ne ei puhuttele minua juuri mitenkään. Etualalla on aina se sama puu, kivi tai käpy.
Tämän kuvan merkitys minulle tulee säilymään iät, siinä kun oma isäukko, jonka kanssa mökillä ei niin paljon aikaa tule vietettyä. Sävyihin en ole hirveän tyytyväinen, mutta ei se aina lähde.
-
- Viesti:
Revontulikuvia on mukava katsella, mutta yleensä niissä ei ole muuta kuin varjoisa tai siluettinen maisema ja revontulet.
Kun (revontuli)kuvaan yhdistetään jokin narratiivinen elementti, kuvan subjektiivinen representaatio voimistuu. Kuten tässä kuvassa. Hyvin tehty.
Kun (revontuli)kuvaan yhdistetään jokin narratiivinen elementti, kuvan subjektiivinen representaatio voimistuu. Kuten tässä kuvassa. Hyvin tehty.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-