Pidetään vaan positiiviset ajatukset mielessä.Ville^K kirjoitti:Haha piti kuitenkin tuo viiminen lause sanoa :D Kerro toki mikä on mielestäsi pielessä studiohommissa ja jätä sitten vastaamatta jos joku alkaa avautumaan :)Hannu KH kirjoitti:Kasvontunnistus oli aika näppärä henkilökuvaamisessa, samoinkuin kuvasuhde. Sekin on kiva kun otettu kuva näkyy etsimessä, säästää jossain tapauksissa turhilta varmistuisruuduilta.
Parempi etten muuta kommentoi.
Mä olen jotenkin tottunut kuvaamaan 3:2 henkilökuvia niin 4:3 tuottaa vähän ongelmia (ja erityisesti 6x7 tuottaa ongelmia). Itse en tykkää pitää tuota kuvan esikatselua etsimessä koska se hidastaa omaa kuvaamistani liikaa.
Mainitaan vielä sellainen huomio, että tämän kameran kanssa ei kannata valottaa tuijottamalla takatelkkarin esikatselukuvaa. Se nimittäin näyttää aina paljon valoisammalta kuin mitä varsinainen kuva ja tulee herkästi alivalotettua jos ei tuijota histogrammia. Pitää vielä testailla saisiko näytön kirkkautta säätämällä takatelkan kuvan paremmin vastaamaan oikeaa valotusta.
OM-D oli varsinainen ilon tuoja. Kun sen sai käsiinsä niin voi sitä ilon päivää....ja se jatkui vielä sen jälkeenkin...kun sai käteen Vitoskolmosen,niin oli taas hyvällä mielellä.
On siinä olympuksessa paljon hyvää, jos siitä tykkää.