Teema: Lintukuvat
-
Kiitokset kommenteista. :)
Virolahdelta löytyi tuo yksilö.
Jatkoksi tämän päiväinen kana, joka aiheutti pienimuotoisen v*tutuksen; pölähti alapuolelta tornin kaiteelle pariksi sekunniksi ja t i e t y s t i mulla oli limitteri kymmenessä metrissä. Joutui siis jälleen kerran kuvaamaan pakenevia pyrstösulkia. :D
Todennäköisesti siis onkin, mun lajituntemus etenkin noiden "värittömien" osalta on mitä on...Nikulov kirjoitti:Pajusirkku taitaapi olla pensastasku. Aika upee pere kuva. Missä otettu?
Virolahdelta löytyi tuo yksilö.
Jatkoksi tämän päiväinen kana, joka aiheutti pienimuotoisen v*tutuksen; pölähti alapuolelta tornin kaiteelle pariksi sekunniksi ja t i e t y s t i mulla oli limitteri kymmenessä metrissä. Joutui siis jälleen kerran kuvaamaan pakenevia pyrstösulkia. :D
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Alkukesän tunnelmia.
Olisko tämä ruokokerttunen... kun tuo lintutuntemus on heikkoa:)
-
Kyllä se ruokokerttuselta näyttää. Näyttäisi vielä olevan kuvattu nimensä mukaisessa ympäristössä.
Muutama mainio tiaiskuva ylempänä. Töyhtötiainen, sinitiainen, kuusitiainen ja 2x hömötiainen.
Melkoisen lystikkään oloinen veijari tuo töyhtötiainen, joskus näkyy jopa metsän reunassa lintulaudoilla.
Hömö-ja kuusitiainen on jollain lailla saman oloiset - iso pää ja musta päälaki. Selvin tuntomerkki on kurkkulapun koko. Kummatkin edustavia kuvia linnusta.
Muutama mainio tiaiskuva ylempänä. Töyhtötiainen, sinitiainen, kuusitiainen ja 2x hömötiainen.
Melkoisen lystikkään oloinen veijari tuo töyhtötiainen, joskus näkyy jopa metsän reunassa lintulaudoilla.
Hömö-ja kuusitiainen on jollain lailla saman oloiset - iso pää ja musta päälaki. Selvin tuntomerkki on kurkkulapun koko. Kummatkin edustavia kuvia linnusta.
-
-
Ostin juuri sigman 150-500millisen canoniin, koska oli tarve lähteä puskiin lintujen perään. Olin hyvin tietoinen siitä että helppoa ei tule olemaan hyvän jäljen saaminen. Vertaistukea saa antaa jos omistaa kyseisen lasin, ja hyviä vinkkejä sen terävimmän mahdollisen lopputuloksen saamiseen. Jos nyt tulis ensiksi vaikka vähemmän pilvinen päivä niin vois auttaa tohon jälkeen..