maffers valittaa joidenkin Caanon lasien yhteensopimattomuuksista erilaisten adapterien kanssa Sonyssa!
jos joku on pudonnut kelkasta, niin se on joku ihan muu kun minä.
täällä jauhetaan olevinaan kokemuksen vankalta pohjalta ja naristaan joka helevetin asiasta, ihan sama mikä merkki on. ja sitten ootte te trollihyppijät jotka provoilee ketjusta riippumatta.
maffers valittaa joidenkin Caanon lasien yhteensopimattomuuksista erilaisten adapterien kanssa Sonyssa!
jos joku on pudonnut kelkasta, niin se on joku ihan muu kun minä.
täällä jauhetaan olevinaan kokemuksen vankalta pohjalta ja naristaan joka helevetin asiasta, ihan sama mikä merkki on. ja sitten ootte te trollihyppijät jotka provoilee ketjusta riippumatta.
Sorry offtopic:
Usko tai älä temama, mutta kirjoistustesi tyylinen Sonyn fanittaminen varmaankin laskee Sonyn myyntiä, jotem teet ihannoimallesi merkille hallaa kirjoituksillasi.
Kameran hankkiminen on kuitenkin aika pitkälti fiilisasia, ja ainakin minulla mielikuvat vaikuttaa jonkinverran ostopäätökseen. Aiemmin olin jo päättänyt hankkia jonkin A7 -sarjan Sonyn, mutta lopulta päädyin kuitenkin Nikoniin, eikä vähiten temaman ja kalaisen yearsalphalahkoblogin aiheuttaman ärtytyksen takia.
maffers valittaa joidenkin Caanon lasien yhteensopimattomuuksista erilaisten adapterien kanssa Sonyssa!
jos joku on pudonnut kelkasta, niin se on joku ihan muu kun minä.
täällä jauhetaan olevinaan kokemuksen vankalta pohjalta ja naristaan joka helevetin asiasta, ihan sama mikä merkki on. ja sitten ootte te trollihyppijät jotka provoilee ketjusta riippumatta.
Sorry offtopic:
Usko tai älä temama, mutta kirjoistustesi tyylinen Sonyn fanittaminen varmaankin laskee Sonyn myyntiä, jotem teet ihannoimallesi merkille hallaa kirjoituksillasi.
Kameran hankkiminen on kuitenkin aika pitkälti fiilisasia, ja ainakin minulla mielikuvat vaikuttaa jonkinverran ostopäätökseen. Aiemmin olin jo päättänyt hankkia jonkin A7 -sarjan Sonyn, mutta lopulta päädyin kuitenkin Nikoniin, eikä vähiten temaman ja kalaisen yearsalphalahkoblogin aiheuttaman ärtytyksen takia.
Ikävää ja hassua jos olet tehnyt päätöksiä meitsin läppien takia, koska minä en ole minkäänlainen Sony myyntimies eikä mua kiinnosta yhtään kuinka paljon Sony myy kameroitaan... Ja mitäs vikaa kalaisen jutuissa, sehän on suorastaan herrasmies, eikä tuputa kenellekään mitään. Tekee vaan omia juttujaan, niinkuin me kaikki.
maffers valittaa joidenkin Caanon lasien yhteensopimattomuuksista erilaisten adapterien kanssa Sonyssa!
jos joku on pudonnut kelkasta, niin se on joku ihan muu kun minä.
täällä jauhetaan olevinaan kokemuksen vankalta pohjalta ja naristaan joka helevetin asiasta, ihan sama mikä merkki on. ja sitten ootte te trollihyppijät jotka provoilee ketjusta riippumatta.
Anteeksi, siis tenuma.
What happens when your beloved brand runs into public relations trouble? A public scandal or major mishap, perhaps? If you’re really in love with the brand, you’ll stand by it, researchers say.
In fact, new research finds that people are more likely to defend that brand when they have a personal connection with it.
...
"If you believe that a brand is part of you, and you read something negative about it, how are you going to react?" asked Lee. "Are you going to stop using it? Or do you use it even more? A brand is very intangible—in a way, the brand goes even beyond the product itself or the actual object. So from a psychological perspective, it's interesting to consider the dynamic relationship between a consumer and the brands that they consume."
The researchers found that people were actually more likely to defend brands even after controversy. In particular researchers found that self-conscious, low self-esteem individuals were most likely to rate companies more favorably after critiques and controversy.
Sä oot kova luokittelemaan mua, Hel Nisti.
Taitaa kuulua sun luonteenpiirteisiin? Et muuta selvitymiskeinoa ole tohon ikään asti keksinyt?
Hel_NiS kirjoitti:Anteeksi, siis tenuma.
What happens when your beloved brand runs into public relations trouble? A public scandal or major mishap, perhaps? If you’re really in love with the brand, you’ll stand by it, researchers say.
In fact, new research finds that people are more likely to defend that brand when they have a personal connection with it.
...
"If you believe that a brand is part of you, and you read something negative about it, how are you going to react?" asked Lee. "Are you going to stop using it? Or do you use it even more? A brand is very intangible—in a way, the brand goes even beyond the product itself or the actual object. So from a psychological perspective, it's interesting to consider the dynamic relationship between a consumer and the brands that they consume."
The researchers found that people were actually more likely to defend brands even after controversy. In particular researchers found that self-conscious, low self-esteem individuals were most likely to rate companies more favorably after critiques and controversy.
mua ei kiinnosta Sonyn myyntivoitot. mua kiinnostaa vaan se, että se tekee vaan helevetin hyviä peilittömiä, varsinkin kino sellaisia. Ja toivon hartaasti sitä päivää, että kaikki maailman peililäpsyt ovat historiaa, keräilykappaleina tai museoissa korkeintaan.
meitsi vois kanssa täpää, ettei herkkä sieluni sais lisää vammoja vihamielisestä henkilöön menevästä kirjoittelust!!!
ihan ensitöikseni täpäisin kaikki epärealistiset äärikonservatiiviset CaNikon hihhulit, jotka yrittävät joka käänteessä dissata peilittömien vallankumousta usein törkeän harhaanjohtavilla argumenteilla, sekä suhtautuvat lähes rasistisesti sonyn peilittömien käyttäjäkuntaan!!!
kippis ignooramiselle