Fotofinlandia 2016
-
- Viesti:
-
Kattokohan porukat vähän liian nopeasti? Mä tykkäsin monistakin. Sammakoissa oli erinomaista meininkiä luontokuvana. Lastensairaalaa valtio ei pysty maksamaan, mutta kun muut on maksanu, niin jo kerkiää poliitikko tuhlaamaan rahoja johonkin seinäkoristeeseen, että pääsee piireihin ja cocktailkutsuille. Sairaiden lasten asia siis todella ajassa, väkevä aihe ja kuva ja kuvaaja toki vain renki. Vika kuva todella voimakas. Dystopiassa oli hyvää luurismeininkiä. Mustaa huumoria ja hienoja kuvia. Ihan jees nää mun mielestä. :-)
-
- Viesti:
Kyllä mä äänestin just tota lastensairaalalle *sensuroitu*. Se kuvasarja osui mut sitten loppui ymmärrys.-Antti- kirjoitti:Kattokohan porukat vähän liian nopeasti? Mä tykkäsin monistakin. Sammakoissa oli erinomaista meininkiä luontokuvana. Lastensairaalaa valtio ei pysty maksamaan, mutta kun muut on maksanu, niin jo kerkiää poliitikko tuhlaamaan rahoja johonkin seinäkoristeeseen, että pääsee piireihin ja cocktailkutsuille. Sairaiden lasten asia siis todella ajassa, väkevä aihe ja kuva ja kuvaaja toki vain renki. Vika kuva todella voimakas. Dystopiassa oli hyvää luurismeininkiä. Mustaa huumoria ja hienoja kuvia. Ihan jees nää mun mielestä. :-)