eetu1978 kirjoitti:"
Onko onninpoika tehnyt vastaavia vertailuja, kun sullahan oli kokemusta myös naisten pelien lisäksi miesten peleistä.
Ei ole vertailudataa ainoastaan tuo Hypottaret sivun kokonaisklikit. Hypottarien JoJo/pomo antoi luvan laittaa nämä HyPon äijäkuvat samalle tilille näkyviin. Oikeasti siis olen naisjoukkueen kuvaaja mutta äijäjoukkue pyysi useammankin hemmon suulla, että tule kuvaamaan. Päätin siis lähteä vieraisiin ja jäin heti ekassa matsissa rysänpäältä kiinni. Katsomossa oli naisjoukkueen valmentajat ja jokunen pelaajakin :-(
Kuvasin äijiä myös karsintasarjan Tapiolan vanhassa hallissa kun oli päivämatsit ja se on isojen kaari-ikkunoidensa kanssa mielestäni Suomen paras kuvauspaikka. Tasainen luonnonvalo+keinovalo sisähallissa.
Vanhaa muistelua junnulätkästä jossa oli muutama sata katselua ja ToPo äijäkoriksesta jossa jokunen tuhat. Ei ollut puhettakaan siis markkinoinnin avustamisesta.
Luulen, että isot luvut Hypottariissa johtuvat siitä, että olen jemmannut sivustoon hakusyöttejä. Varmasti silläkin on osuutta asiassa, että roikun jenkkiläisellä urheilukuvausfoorumilla. HyPolla on kaksi espanjalaista pelaajaa ja nuo syötit laitoin suomeksi, enkuksi ja espanjaksi. Niin ja kauniita sporttinaisia on vaan niin kiva katsoa :-)
Edit: Sellainen mutu-tuntuma, että naisten kuvissa yli 95% katseluista.
Edit2: Koko "jokaiselle jotakin" arsenaalissa on ehkä parikymmentä kuvaa jotka oikeasti kiinnostavat. Näkyy lainauksia ja viittauksia siellä ja täällä. Myös facessa ja pelaajien kansioissa noihin törmää.