Joby GorillaPod Hybrid ja Hähnel HROP 280 kaapelikaukolaukaisin.
GorilaPod on tukevuuden kanssa varmaan aika rajoilla E-M5:lle, mutta luultavasti parempi kun ei mitään. Tuo kulkee kuitenkin laukussa aina mukana. Järeempi jalusta tulee mukaan vain kun syytä ja jaksamista kantaa.
Mulla on sinänsä setti ihan ok kunnossa. Mutta just kun pääsin tuolla ilkkumaan hifi-hörhöille toisessa ketjussa, niin mulla on täysin irrationaalinen tarve omistaa jotain missä lukee Leica. Köyhänä kalustowänkkerinä kun ei ole koskaan ollu oikeeseen varaa.
Hamassa menneisyydessä omistin tosin Panan Lumix DMC-FZ20:n, koska siinä luki putkessa Leica.. ehkä elämäni onnellisinta aikaa näin jälkikäteen ajatellen.. ;-)
Ihan totta puhuen. Tuo on ilmeisesti aika laadukas.. javaikka olen miettinyt enemmän 25mm:stä niin prime puuttuu tostakin kohdasta.
Eeeeiiii ei, miksi? Miksi noin edullinen?! Vastusta kiusausta, vastusta kiusausta...
Mulla on sinänsä setti ihan ok kunnossa. Mutta just kun pääsin tuolla ilkkumaan hifi-hörhöille toisessa ketjussa, niin mulla on täysin irrationaalinen tarve omistaa jotain missä lukee Leica. Köyhänä kalustowänkkerinä kun ei ole koskaan ollu oikeeseen varaa.
Hamassa menneisyydessä omistin tosin Panan Lumix DMC-FZ20:n, koska siinä luki putkessa Leica.. ehkä elämäni onnellisinta aikaa näin jälkikäteen ajatellen.. ;-)
Ihan totta puhuen. Tuo on ilmeisesti aika laadukas.. ja olen ajatellut enemmän 25mm:stä. Toisaalta prime puuttuu tostakin kohdasta.
Eeeeiiii ei, miksi? Miksi noin edullinen?! Vastusta kiusausta, vastusta kiusausta...
Itsekin olin pitkään tarttumassa superkuvan 420€ tarjoukseen oly 17mm 1.8:stä, mutta arvelin saavani himpun verran paremman valuen rahoillani tällä hankinnalla :)
Isosceles kirjoitti:Toimiiko toi aukonsäätö objektiivistä edes Olyn rungoissa?
Ei käsittääkseni toimi. Aukko säädetään Olyssä rungon puolelta niinkuin normaalistikin tehtäisiin. Mikäli olen ymmärtänyt oikein, tuossa valitsimessa ei ole mitään mekaanista välitystä putken sisällä, vaikka se on tehtykin old-school tyyliseksi.
Ei kyllä ollut oma ostos, mutta avovaimo oli käynyt salaa hankkimassa mulle vuosia kuolaamani 135/2L:n... Kuulemma ansaitsin sen, mutta eiköhän tuo vaan petaa itselleen vähän parempaa syntymäpäivälahjaa.:D
Tähän pieni kevennys. Nikonilta tullut uusi runko D7200 kiinnostaa ja kuvikseni laitoin vaihtotarjouspyynnön Rajalalle D7000:n rungosta ja Meiken akkukahvasta. Rungolla alle 9000 räpsyä ja uudenveroinen.
Vastaus: Terve, Hyvitys vaihdokistanne on noin 100 euroa, edellyttäen että laitteenne on moitteettomassa kunnossa ja mukana on kaikki alkuperäispakkauksen tarvikkeet.
Rajala Pro Shop Postitalo
Että osaavat olla hävyttömiä... eihän tuolla tietenkään maltaita enää arvoa ole, mutta että akkukahvoineen ja jos ...
Nikon D750, Canon G 11, Lumia 1520 ja 950 XL, Samsung Galaxy Pro 12.2
wonderer kirjoitti:Hyvitys vaihdokistanne on noin 100 euroa, edellyttäen että laitteenne on moitteettomassa kunnossa ja mukana on kaikki alkuperäispakkauksen tarvikkeet.
Ei siitä muuten kehtaisikaan pyytää neljääsataa (huom, suljin 75k!)
wonderer kirjoitti:Vastaus: Terve, Hyvitys vaihdokistanne on noin 100 euroa, edellyttäen että laitteenne on moitteettomassa kunnossa ja mukana on kaikki alkuperäispakkauksen tarvikkeet.
Että osaavat olla hävyttömiä... eihän tuolla tietenkään maltaita enää arvoa ole, mutta että akkukahvoineen ja jos ...
Itse joskus kanssa erehtynyt laittamaan kyseiseen puljuun vaihtotarjousta.. Suosittelen Salossa toimivaa Kuva-Järvinen liikettä, jos sijainti ei tuota ongelmaa. Todella hyvän vaihtotarjouksen tekivät ja muutenkin hyvä palvelu.
wonderer kirjoitti:Tähän pieni kevennys. Nikonilta tullut uusi runko D7200 kiinnostaa ja kuvikseni laitoin vaihtotarjouspyynnön Rajalalle D7000:n rungosta ja Meiken akkukahvasta. Rungolla alle 9000 räpsyä ja uudenveroinen.
Vastaus: Terve, Hyvitys vaihdokistanne on noin 100 euroa, edellyttäen että laitteenne on moitteettomassa kunnossa ja mukana on kaikki alkuperäispakkauksen tarvikkeet.
No porukka ostaa niin paljon tuolta uutena kameroita, että eipä se varmasti haittaa että heitetään alakanttiin nuo hyvitykset. Kannattaa varmaan katsella muita liikkeitä joissa ei ole asiakkaita jonoksi asti. Tai sitten tylsästi koettaa myydä dc foorumilla. Toinen juttu on, että runkojen suhteen ei kannata nykyään kyllä vaihdella kovin tiuhasti. Sen verran hyviä nuo vanhemmat rungot on kuitenkin. Käyttää sitten nekin rahat vain hyviin objektiiveihin tai muuhun. Tylsää, mutta järkevää.
Joby Gorillapod SLR Zoom (GP3)...tiiä sitten mitä tuolla tekkee, mutta kun halvalla sai :D Lähinnä ajatuksena on käyttää orjasalamassa reissuilla, mutta josko tuohon laittais jonku tukevan mutta kevyen kuulapään niin kulkisi kevyemmin mukana kuin normi-kolmijalka, ja maastossa aina löytyy paikkaa johon tuon saisi tukevasti...