JKyytinen kirjoitti:Harva on käyttämättä vakoilevia nettisivuja, eikä vanhemmatkaan Windowsit ole vakoilemattomia.
Vanhemmissa Windowseissa voi poistaa noi vakoilupäivitykset jos haluaa. Tässä Vistassa niitä ei ole ollenkaan. Windows 10:stä ostin Pro-version kun jossain sanottiin että siinä saa mm. vähän enemmän kontrollia päivityksiin. Sitä en sitten tiedä onko tämäkään totta.
Uskon kuitenkin että joku ratkaisu tähän Windows 10:n ongelmaan löytyy jossain vaiheessa. Jos tarve vaatii niin hommaa sitten vaikka reitittimen josta blokkaa noi vakoilu-IP:t pois jotenkin tähän tyyliin: http://www.snbforums.com/threads/how-to ... are.26615/ (en kyllä paljon tästä tajua, mutta eiköhän joku osaa tuota vähän selventää)
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Minäkin päivitin seiskan 10 versioon ja olin aika onnellinen kun kaikki pelasi. Vastasin Microsoftin kyselyyn miten tyytyväinen olen päivitykseen, olin valmis suosittelemaan sitä muillekin. Samana päivänä sitten jumitti koneen täydellisesti, vain virtanapista sammutus onnistui. Kun kone jumitti Crome selain sekä pasianssi olivat päällä. Uudelleen käynnistyksen jälkeen taas toimi, seuraavana päivänä jumitti taas samalla ohjelma yhdistelmällä vaikka olin pasianssin päivittänyt 10 sopivaan versioon. En ole välittänyt enää kokeilla Cromea samaan aikaan pasianssin kanssa. Yrittääkö Windows laittaa keppejä Googlen selaimen rattaisiin? Firefox pelaa kuten ennenkin.
Toivottavasti se auttoi. Siitä asti kun rautakiihdytystä on käytetty turhan takia kuluttajasoftissa, niin ongelmia on tasaisin väliajoin ollut softan kuin softan kanssa. Saisivat jättää rauhaan mokoman...
Niimpä näkyy C olevan punaisella,240 ssd.En vielä aikonut 10 asentaa,kun tuntuisi 7 pelaavan loistavasti.Pitää varmaan poistaa tuo 10 esilataus ja estää sen uudelleen lataus.
Mie sitten tuas rakastan tätä wintoosaa..
Mikähän ajuri taasen jumittaa tahi käynnistysprosessi, tutkitaan..
Taidan kaivaa macin takaisin kaapista käyttöön.