Teema: Suomen Kirkot
-
-
- Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!
Hämeenlinnan kirkko, Pantheonia mukaellen.
Kuopion hiippakunnan vanhin kirkko, Pieksämäen vanha kirkko. Vaikka puurakennus onkin, niin esimerkiksi Helsingistä ei löydy ainuttakaan noin vanhaa rakennusta. :-)
Pyhän Laurin kirkko, Janakkalan Tarinmaa.
Yksi Suomen pienimmistä keskiaikaisista harmaakivikirkoista, Vanajan kirkko.
Hämeen vanhin kirkko, Pyhän Ristiin kirkko, Hattula.
Kuopion hiippakunnan vanhin kirkko, Pieksämäen vanha kirkko. Vaikka puurakennus onkin, niin esimerkiksi Helsingistä ei löydy ainuttakaan noin vanhaa rakennusta. :-)
Pyhän Laurin kirkko, Janakkalan Tarinmaa.
Yksi Suomen pienimmistä keskiaikaisista harmaakivikirkoista, Vanajan kirkko.
Hämeen vanhin kirkko, Pyhän Ristiin kirkko, Hattula.
Viimeksi muokannut määvaan, Syys 24, 2016 13 : 37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
-
- Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!
Kirkkojen toinen kattaus:
Rengon Pyhän Jaakon kirkko.
Pyhän arkkienkeli Mikaelin kirkko, Tammela, jossa on Suomen toiseksi pisin alttarikäytävä.
Pyhän Birgitan kirkko, Tuulos.
Pyhän Jaakon kirkko, Rymättylä. Perhana kun noita vanhoja Jpeg-kuvia yrittää säätää niin ei mene millään kohilleen. :-|
Ruokolahden kirkko.
Rengon Pyhän Jaakon kirkko.
Pyhän arkkienkeli Mikaelin kirkko, Tammela, jossa on Suomen toiseksi pisin alttarikäytävä.
Pyhän Birgitan kirkko, Tuulos.
Pyhän Jaakon kirkko, Rymättylä. Perhana kun noita vanhoja Jpeg-kuvia yrittää säätää niin ei mene millään kohilleen. :-|
Ruokolahden kirkko.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
-
Pyhän Katariina Aleksandrialaisen kirkko Lammilla Nikon 1 V1 ja Nikkor VR 10-30 mm f/3.5-5.6 @10 mm takaa. Aika paljon sai kuvia kallistella ja kuvasuhteita muokata DxO Optics Pro:ssa että kirkon muodot näyttäisivät vähänkään aidoilta.
...
Viime sotien hautamuistomerkki Lammin kirkolla.
...
Viime sotien hautamuistomerkki Lammin kirkolla.
-
-
Kiitoksia palautteesta! :) Huomasin itsekin, että olin väsyneenä ja epähuomioissani unohtanut suoristaa tuon kuvan, joten teinpä pieniä korjauksia :)mkok kirjoitti:Hienot värit! Itse olisin rajannut väljemmin yläreunasta (tai hillinnyt vinjetointia). Ja vähän on oikealle kallellaan.tsuaco kirjoitti:Oulun tuomiokirkko
-
Nyt on just hyvä! :) Oululaisena kiinnostaa vielä tietää että mistä otit tuon kuvan?tsuaco kirjoitti:Kiitoksia palautteesta! :) Huomasin itsekin, että olin väsyneenä ja epähuomioissani unohtanut suoristaa tuon kuvan, joten teinpä pieniä korjauksia :)mkok kirjoitti:Hienot värit! Itse olisin rajannut väljemmin yläreunasta (tai hillinnyt vinjetointia). Ja vähän on oikealle kallellaan.tsuaco kirjoitti:Oulun tuomiokirkko
-
- Viesti:
-
@TR8
Hehheh, lonkalta osasin arvata kirkon oikein, tuli nimittäin pyörittyä samoissa maisemissa about vuosi takaperin, vaikken JK-seudulla asukaan. Mulla on tuolta ajalta yksi kuva upattuna flickeriin samaisesta kirkosta:
Illuminated Church by fincer89, on Flickr
Hehheh, lonkalta osasin arvata kirkon oikein, tuli nimittäin pyörittyä samoissa maisemissa about vuosi takaperin, vaikken JK-seudulla asukaan. Mulla on tuolta ajalta yksi kuva upattuna flickeriin samaisesta kirkosta:
Illuminated Church by fincer89, on Flickr
-
Teema: Suomen Kirkot
Viimeksi muokannut P V, Touko 30, 2014 12 : 22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.