Konservatiivisempi YO-kuva
-
- Viesti:
Konservatiivisempi YO-kuva
Jokunen aika takaperin napsitusta setistä hieman hillitympää revittelyä.
-Sale
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
-
- Viesti:
Konservatiivisuus ei tässä tökkää olleenkaan, mutta jotenkin jään hakemaan lisää terävyyttä silmistä. Eli mitättämällä editoinnilla vielä paranee selvästi.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Sori, mutta en juuri huomaa eroa noissa. Itse terävöisin silmiä (ja ehkä kasvoje muutenkin) vieläkin reilummin.Sauli Särkkä kirjoitti:Näin? Tässä alekkain orkkis ja skarpattu versio.
Minä en huomaa mitään tukkoisuutta kuvassa.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
jopa kännykän näyttö sanoo että ainut selkeästi musta osa on lippalakin reunus eli en sanoisi tukkoiseksiRockford kirjoitti:Sori, mutta en juuri huomaa eroa noissa. Itse terävöisin silmiä (ja ehkä kasvoje muutenkin) vieläkin reilummin.Sauli Särkkä kirjoitti:Näin? Tässä alekkain orkkis ja skarpattu versio.
-
ossipena kirjoitti:jopa kännykän näyttö sanoo että ainut selkeästi musta osa on lippalakin reunus eli en sanoisi tukkoiseksiRockford kirjoitti:Sori, mutta en juuri huomaa eroa noissa. Itse terävöisin silmiä (ja ehkä kasvoje muutenkin) vieläkin reilummin.Sauli Särkkä kirjoitti:Näin? Tässä alekkain orkkis ja skarpattu versio.
Tukossa ei pelkästään tarkoita että kuvassa olisi jokin sävy arvoltaan nollassa.
Tukkoisuus tai tukossa tarkoittaa myös, yksityiskohtien liiallista katoamista paikoista, jossa sitä tulisi näkyä.
Tässä kuvassa lippa ei tavallaan ole tukossa, mutta puku on.
-
- Viesti:
Onneksi jokaisella on oikeus mielipiteeseensä; niin kuvaajalla, muilla kuvaa arvioivilla kuvaajilla, sekä tietenkin painavimpana se tilaajan mielipide. Puku ei tuntunut katoavan taustaan liian pahasti (kuten sanottua, on käytetty näytillä myös filliversioita, jotka paljastivat myös varjopuolelta puvun yksityiskohtia), eikä vasemman olkapään/käsivarren/kyynärpään seutua nähty tärkeänä osana kuvaa.
Sellaisiakin kuvia toki on, täysin eri paikassa ja erilaisella valaistuksella, jne. otettu, jossa näkyy jopa yksittäiset hyttyset lentelemässä ilmassa mallin ympärillä. Osa niistä päätyi itse asiassa printeiksi asti niiden humoristisuuden vuoksi. Ja kaikki voittaa.
-Sale
Sellaisiakin kuvia toki on, täysin eri paikassa ja erilaisella valaistuksella, jne. otettu, jossa näkyy jopa yksittäiset hyttyset lentelemässä ilmassa mallin ympärillä. Osa niistä päätyi itse asiassa printeiksi asti niiden humoristisuuden vuoksi. Ja kaikki voittaa.
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
-
En tukkoisuudesta tiedä tuon taivaallista, sillä olen hörppinyt Codesan Comp:ia. Kuva taasen on mielestäni varsin onnistunut. Katse ulos avoimeen maailmaan, mistä valonsäteet tulee utuiseen huoneeseen ja mietteliäs ilme. Kertakaikkiaan hyvä. Ei ehkä loistava, mutta ehdottoman hyvä. Olisin tyytyväinen jos minusta olisi tuollainen kuva. En tosin ole ylioppilas, joten siinä saattaa piillä syy, miksi ei ole.
-
- Viesti: