(Moderaattori)
Siirsin loppupäästä viestejä tänne Sana on melkein vapaa -alueelle. Voi olla, että pesuveden mukana meni muutama lapsi.
Sivuraiteilla (Canonin peilitön FF, EOS R, osa tänne)
-
- Site Admin
- Viesti:
-
- Viesti:
Re: Sivuraiteilla (Canonin peilitön FF, EOS R, osa tänne)
Tuskin niitä lapsia kukaan olisi omaksi tunnustanut muutenkaan... :DMattiH kirjoitti:(Moderaattori)
Siirsin loppupäästä viestejä tänne Sana on melkein vapaa -alueelle. Voi olla, että pesuveden mukana meni muutama lapsi.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
:Dmremonen kirjoitti:Tuskin niitä lapsia kukaan olisi omaksi tunnustanut muutenkaan... :DMattiH kirjoitti:(Moderaattori)
”Käytin aina keskeytettyä kirjoitusta”
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
https://vimeo.com/814152881
-
Re: Canonin peilitön FF, EOS R
Hienoa ajatusten vaihtoa! RareHanukka on tiukkana mielipiteissään...
Tämä olikin mielenkiintoinen:
Ensin vinkkaillaan pahoinpitelyllä:
Sitten "itkustellaan" toisen kirjoituksista, joihin pitäisi puuttua:habannaama kirjoitti:Pirun helppo huudella somessa vst. sontaa, mutta jos minulle livenä joku alkaisi kommentoimaan vastaavalla tavalla, voisi alkaa etsimään amalgaamipaikkojaan muualta kuin hampaidensa pinnoilta.
Eikös tuollaiset väkivaltaan viittaavat kirjoitukset vaadi puuttumista?habannaama kirjoitti:Voisiko ylläpito puuttua tuon erään henkilön käyttäytymiseen, vai onko täällä kaikki sallittua ?
-
Re: Canonin peilitön FF, EOS R
Onhan toi loogista. Kato jos menee niin tunteisiin, et uhkailu muuttuu teoksi, voi aina syyttää ylläpitoa tai nakkikioskin myyjää. Suunsoittajan lyöminen onkin sitten jo kansalaisvelvollisuus, jota ei voi itse estää. Ja lopulta juurisyy oli Canon - olisivat tehneet paremman kameran niin ei tarviis netissä uhkailla. Veikkaan, et luolamiehet ovat vetäneet toisiaan kuonoon, koska heimon poppamies ei saanu kunnon punaista noista juurista aikaiseksi - varsinkin, kun naapuriluolan porukalla sellanen jo löytyy.Jappee kirjoitti:Hienoa ajatusten vaihtoa! RareHanukka on tiukkana mielipiteissään...
Sitten "itkustellaan" toisen kirjoituksista, joihin pitäisi puuttua:habannaama kirjoitti:Pirun helppo huudella somessa vst. sontaa, mutta jos minulle livenä joku alkaisi kommentoimaan vastaavalla tavalla, voisi alkaa etsimään amalgaamipaikkojaan muualta kuin hampaidensa pinnoilta.
Eikös tuollaiset väkivaltaan viittaavat kirjoitukset vaadi puuttumista?habannaama kirjoitti:Voisiko ylläpito puuttua tuon erään henkilön käyttäytymiseen, vai onko täällä kaikki sallittua ?
-
No enpä tiedä. Onhan tää jopa meikäläisen mittapuulla melko mieltäalentavaa 'keskustelua'.
todellakin sivuraiteilla itse kamera asiasta, mutta onko todella niin arvokasta sanailua, että ansaitsi ihan uuden ketjun tässä osiossa?
eihän tälläinen primitiivinen paskanjauhanta lopu kuin deletoimalla pahin pois. luulen, että syvällä sisimmässään jopa itse kirjoittajat haluaisivat sitä.
todellakin sivuraiteilla itse kamera asiasta, mutta onko todella niin arvokasta sanailua, että ansaitsi ihan uuden ketjun tässä osiossa?
eihän tälläinen primitiivinen paskanjauhanta lopu kuin deletoimalla pahin pois. luulen, että syvällä sisimmässään jopa itse kirjoittajat haluaisivat sitä.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini