"mun kamera on parempi kuin sun kamera"

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
ttuplai

Re: "mun kamera on parempi kuin sun kamera"

Viesti Kirjoittaja ttuplai »

Ei mulla oo ees kameraa, mut silti se on parempi ku teidän kamerat.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
hkoskenv

Viesti Kirjoittaja hkoskenv »

ttuplai kirjoitti:Ei mulla oo ees kameraa, mut silti se on parempi ku teidän kamerat.
Niinpä. Kaikkien muiden kamerat ovat täynnä vikoja, tyhmää suunnittelua, tarkoituksellisia rampautuksia, mutta ei oo -kameran kuvista ei ole kukaan koskaan löytänyt ainoatakaan moitteen aihetta. Se on immuuni jopa surkean kuvaajan vaikutuksille.
Hannu
hkoskenv

Viesti Kirjoittaja hkoskenv »

arn kirjoitti:
rolsen kirjoitti:Ääh, ei tää oikein lähe...jatkakaa te paremmin tän osaavat
Ei se pakottamalla onnistu ;) Sitten vasta kun paine kasvaa ja täytyy päästää varoventtiilistä vähän ulos, niin kyllä lähtee. Kaikillahan sitä ylipaineistumista ei tapahdu ollenkaan. Se on ihan ok, eikä yhtään vakavaa.
Kyllä minä olen tekniikkapainotteisesti harrastavana vähän kateellinen niille, jotka osaavat suhtautua hurmoksella leluihinsa. Se on jotenkin tylsää, että kun saa uuden hienon kalliin vempeleen, niin ensiksi on pakko lukea netistä mitä vikoja siinä on ja sitten yrittää toistaa ne todistaakseen, että ei tämä nyt niin hyvä ole. Tiedä sitten näyttääkö se vain siltä, mutta jotenkin tuntuu että intoilijaporukalla, joka ovat vakuuttuneita omistavansa maailmankaikkeuden parhaat leikkikalut, on paremmat onnen tunteet. Mutta ehkä heillä on pettymyksetkin sitten raaempia.
Hannu
emerik

Viesti Kirjoittaja emerik »

hkoskenv kirjoitti:Kyllä minä olen tekniikkapainotteisesti harrastavana vähän kateellinen niille, jotka osaavat suhtautua hurmoksella leluihinsa. Se on jotenkin tylsää, että kun saa uuden hienon kalliin vempeleen, niin ensiksi on pakko lukea netistä mitä vikoja siinä on ja sitten yrittää toistaa ne todistaakseen, että ei tämä nyt niin hyvä ole. Tiedä sitten näyttääkö se vain siltä, mutta jotenkin tuntuu että intoilijaporukalla, joka ovat vakuuttuneita omistavansa maailmankaikkeuden parhaat leikkikalut, on paremmat onnen tunteet. Mutta ehkä heillä on pettymyksetkin sitten raaempia.
Tuollaisilla seikoilla saadaan se kamera vaihdettua uuteen, kun tuntee että omistaa tietyllä tavalla viallisen kameran. Onhan näitä nähty tälläkin foorumilla tosiaan. Jotkut menevät niin pitkälle, että ennustavat jo tekniikan olevan vanhetumassa. Sillä sitten perustelevat itselleen, että nyt on vähintään hankittava se 3500e kamera ja siihen X summan objektiivit.. Loputon kierre, kunnes keksitään joku muu harrastus jossa samaa päästään taas toteuttamaan.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Niin siitä vaan ostamaan vaikka mönkijä. Siitä se lähtee. Voi ajaa Saleen tai paikalliselle kirkonkylälle ja takaisin. Hintaa tuli 15ke uutena.
JL Anttola

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Mites tämmöne: Miulla ei oo kameraa, mutta jos ostasin ni ostasin parhaan...

Ratkorimönkkäreillä voip ajaa kilpaa toisten papparaisten kanssa. Se on voittaja, kuka kerrää kaupunkiin mennessä pisimmän jonon taakseen...

JL Anttola
jopisalo

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys.
Nyt minä säikähdin. Mitä siellä olympusiltamissa tapahtui? sanoko ne ettei olympus ole kamera vaan ehkä joku kuvantallennin? ryövättiinkö jatkoilla? Pohjustatko määrärahaa tuplakinariin (iso Pentax)?
selvitystä kaipaan kun oltiin samassa sarjassa.
JL Anttola

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Suotta jopisalo säikähit; tuo oli vain sellanen "retorinen" esimerkki. Niiko monessa asiassa, paras asiantuntemus on niillä, joilla ei kyseisestä asiasta oo mittään omakohtasta kokemusta. Politiikassa, lapsenhoijossa, suunnittelussa, johtamisessa, missä vaan.

Semmone on kaapissa putkien arsenaali, että ei miulta Olympukset lopu, tai perikunta ne varmaan aikanaan johonkin kaatiskuormaan sulloo. Ei nyt onneks kyllä oo lissääntyneetkään, vaikka siellä illassa se 1mk2 hivelytti, niiko kolmesatanenkii... niissä hintalaput sentää sellaset, että malttaa. Ja pikkasen eppäilen, että vaikka ostasin sekä mk kakkosen viimisellä virmiksellä että sen kolmesatasen opiskan, ei kuvat muutu Jari Peltomäen ottamien kaltasiks...

JL Anttola
Känön

Viesti Kirjoittaja Känön »

"mun kamera on parempi kuin sun kamera, miksi siis sun kuvat on parempia kun mun!
ttuplai

Viesti Kirjoittaja ttuplai »

Känön kirjoitti:"mun kamera on parempi kuin sun kamera, miksi siis sun kuvat on parempia kun mun!
Täysin epäolennainen kysymys. Kamerakeskusteluilla ja valokuvilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ihan sama ku menis hifilaitekeskustelun sekoittamaan musiikkijutuilla. Kerettiläinen.
Känön

Viesti Kirjoittaja Känön »

Kerettiläisen kirkon kirkkoherrana ja harhaoppisten johtajana vaadin saada esittää retorisia kysymyksiä.
arn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arn »

Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt sekä foorumilaisten asiallisuudesta, että ajatuksista. Aika oivaltavaa sh*ttiä on pukannut. Melkein tulee tippa poskelle. Tein jotain poimintoja etusivulle lyhytpinnaisimpia selailijoita varten, vaikka oikeastaan olisi saanut poimia melkeinpä kaikki viestit.
talonherra

Viesti Kirjoittaja talonherra »

Mulla on Canonissa kestävä kenno.. kestää helposti fotonien osumisen valonnopeudella.
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
xorsa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xorsa »

Mun kamera on parempi kuin eukon, sillä on mun vanha kamea.
Vanhakin oppii vielä
Vastaa Viestiin