eGlobal Central eli eglobalcentral.eu

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
ktvauve

Viesti Kirjoittaja ktvauve »

Olen nyt kuukauden päivät kuvannut Tokinalla, ja on priima ja kaikin puolin kunnollinen peli. Nyt eglobalcentral.eu on hieman nostanut hintoja (dollarin kurssi). Eli tyytyväinen olen.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Schackalen

Viesti Kirjoittaja Schackalen »

Tilasin viime torstaina ( 19.02 ) illansuussa Canon Speedlite 320EXn. Vielä illan kuluessa sain sähköpostia että lähetystä valmistellaan, ja
perjantaina ilmoitettiin että se oli jätetty DHL kuskattavaksi. Tänään ( 24.02 ) lähetys oli seurantanumeron perusteella Stuttgartissa ja illalla ovikello soi ja kuriiri toimitti paketin. Salamalaite avaamattomassa
alkuperäispakkauksessa käyttöopas englanniksi.
Hurttiukko

eglobalcentral pyytää sähkölaskua varmentaakseen osoitteen ?

Viesti Kirjoittaja Hurttiukko »

Miten sen lähettämisen kanssa on.
Olen maksanut heille jo visalla kameran ym.Maksua ei ole vielä veloitettu.
Kryptos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Aika yleinen käytäntö monessa ulkomaanputiikissa. Pakettisi tuskin lähtee ennenkuin lähetät heille mitä pyydetään. Haluavat verifioida identiteettisi. Olen pari kertaa joutunut lähettämään kopion jostakin laskusta tmv.

Ei tuota ihmeemmin kannata jännittää.
Sapere aude.
---
flickr
Hurttiukko

Okei sitten, lähden reippaasti liikkeelle vesilaskulla

Viesti Kirjoittaja Hurttiukko »

Kryptos kirjoitti:Aika yleinen käytäntö monessa ulkomaanputiikissa. Pakettisi tuskin lähtee ennenkuin lähetät heille mitä pyydetään. Haluavat verifioida identiteettisi. Olen pari kertaa joutunut lähettämään kopion jostakin laskusta tmv.

Ei tuota ihmeemmin kannata jännittää.
diki diki

ALV:it jää hoitamatta

Viesti Kirjoittaja diki diki »

Viime viikolla tilasin tuolta yhden elektonisen vekottimen, kun hinta oli kolmannes halvempi kuin missään eurooppalaisessa kaupassa. Lupaavat hoitaa tullit ja alvit, eli verkkokaupan hinta on asiakkaan lopullinen hinta.

Paketti tuli DHL:llä nopeasti kotiovelle, ja sain seurantakoodinkin. Paketin päällä oli lasku, johon oli merkitty hinnaksi 13 euroa (oikeasti 189€). Näin siis hoidettiin nämä tullaus- ja ALV-asiat. Läpi meni tällä kertaa.

Muuten toiminta oli kyllä asiallista, eikä edes ole tullut mitään "uutiskirjeitä" jälkeenpäin. Laitekin oli sitä mitä piti.
petrive

Kannattaisiko tuommoista Australian versiota ostaa?

Viesti Kirjoittaja petrive »

Kannattaisiko tuommoista Australian versiota ostaa?
http://www.eglobalcentral.eu/panasonic- ... ilver.html
Mitähän tuossa eroa, muuta kuin varmaan kaikkia kieliä liene valittavina?
Edit:Tilasin

Kolme viikkoa kesti saada laite

Suomenkielisiä menuja ei ole ja usb laturi töpseli on spesiaali. adapteri kuului mukaan.
PitkäPutki

Viesti Kirjoittaja PitkäPutki »

Minulla olisi tarjolla 10 € alennus yli 350 € ostosta eglobal centralista. Jos jotakuta kiinnostaa, yhteys yksityisviestillä.
ktvauve

Re: eGlobal Central eli eglobalcentral.eu

Viesti Kirjoittaja ktvauve »

Tilasin noin viikko sitten linssin Nikkor 18-55 P DX VR, white box. Hinta oli satumaisen halpa (alle 60 €). Nyt tuli ilmoitus, että tilaus on peruttu. Lueteltiin viisi mahdollista syytä (yhtenä tavaran puute). Saa nähdä, saako rahansa takaisin.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Voi kestää hieman. Tosin jos maksoit luottokortilla, ilmoita korttifirmaan, jos palautusta ei ala kuulumaan.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
mremonen
Viesti:

Kävin yhtä lasia kuikuilemassa eGlobalin sivuilla eilen. Ja kas, tänään sähköpostiin (selailin loggautuneena) pamahti meili, jossa kertoivat, että ko. objektiivin varastosaldo on matala, joten kiirehdi jos meinaat ostaa. Ei siinä mitään, mutta hintakin oli pompsahtanut matkalla muutaman kympin :D

Et semmosta markkinointia... epic fail. Olisivat laittaneet pari kymppiä halvemman hinnan, varsinkin kun e-infinityllä se on muutenkin viisikymppiä halvempi.

Ja toinen juttu: mulla on toisesta lasista tilaus vetämässä ja uhkasin peruuttaa koko tilauksen, kun eivät ole saaneet "varastossa olevaa" lasia liikkeelle. No, arvasinhan sen jo etukäteen, mutta nyt tilauksen status on "packing". Ollut jo pari päivää :) Samalla kerroin, että e-infin myy samaa lasia kaksikymppiä halvemmalla. Sen lupasivat hyvittää. Katsotaan nyt...
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
mremonen
Viesti:

Dodii... nyt se on virallista. Nikon on konkurssissa. eGlobal ei myy enää Nikonia... tätä se mun uneni tiesi.
Dear Customer ,
Thank you for your message.
With regard to your inquiry. We are not selling Nikon items anymore
Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.
Best Regards,
eGlobal Central EU
---
blogi
Vastaa Viestiin