Minulla taas tuossakin on mielessä toisenlainen, jossa päinvastoin harvemmin niin siinä "minun metsässäni" tuulee. Metsän sisällä on usein varsin tyyntä vakkka latvoissa tuulisikin. Maisemaa metsässä.hkoskenv kirjoitti: No, minä ajattelin enemmän jotain näkötornista kuvattua gigapikselin panoraamaa, jossa kuvankäsittely hoitaa pikselin tai parin virheet. Ja jos ajatellaan tuota metsäesimerkkiä, niin pitää olla todella tyyni päivä, etteivät oksat ja puut liiku niitä senttejä, jotka kameroiden välillä on. Sanoisin, että metsän kuvaaminen yhdistämällä monta kuvaa voi olla tekemätön paikka.
Lähellä olevat liikkeet tässäkin korostuvat.
No, nähtäväksi jää. Olen tuohon vasta ryhtymässä. Vielä odotan postissa 'nodal slide' kiskoa, niin on välineet kasassa.
Taitaa liitosohjelmat olla melkoisia myös luomaan uutta jos ei muuten yhdisty. ;D Se nyt ei ole tarkoitus mutta joskus voi 'maalaillakin'. Ainakin periaatteessa, kunhan ei mielikuvitusta luoda. Kloonityökalulla vois ottaa toisesta ruudusta toiseen, sillä päällekkäinhän kuvataan reilustikin.