Tarkoitin kehitystä tähän asti. Sillä perusteella nuo uuden kokeilijat laitteensa ostavat. Se on selvää, että jatkossa peilittömien kehitys hidastuu, kun teknologia saavuttaa kypsemmän vaiheen.mremonen kirjoitti:Tuo "peilittömissä kehitys kulkee nopeammin"-jorina on kestämättömällä pohjalla, kuten varmaan tiesitkin. Katsotaan nyt mitä a7r4 tai a9r2 tuo tullessaan. Nyt nuo alkavat keskeisissä ominaisuuksissa olemaan DSLR:ien tasolla.
Se on vähän yksioikoista luokitella kameroita yhen asian, "hyvyyden", perusteella. Ainakin se on erittäin henkilökohtaista. En minä näe erityistä syytä epäillä esimerkiksi palstalle kirjoittavien laajaa kirjoa henkilökohtaisia syitä ja hyvyyden ja huonouden kokemuksia, vaikka juuri minä jaan näkemyksesi, että isot CaNikonin peilikamerat ovat parhaita harrastusvälineitä vielä toistaiseksi, kunnes joku tuo markkinoille vastaavalla ergonomialla ja käyttölogiikalla toimivia peilittömiä, jotka ovat teknisesti kaikessa vähintään yhtä hyviä.Eli toisin päin kääntäen: miksi ihmeessä joku meni kaksi vuotta sitten peilittömiin, kun vaihtoi hunompaan?
Veikkaan, että Sonyn seuraavissa malleissa ne erot alkavat olla kokokysymyksiä, käyttölogiikan outouksia, järjestelmän suppeutta tai tahallisia typeriä rampauttamisia (kuten esim. star eater) eikä niinkään sitä, etteikö teknologia mahdollistaisi parempaa. Uskon (tai ainakin toivon), että CaNikon aloittaa noiden asioiden osalta (minun mielestä) paremmin, mutta niillä menee pari kolme iteraatiokierrosta kuvanlaadun ja tarkennuksen teknisen etumatkan kuromiseen.