Höpöhöpö, Spege. Nikon kyllä suunnittelee kennoja mutta ei valmista. D2h:n LBCAST-kennosta en ole varma kuka sen valmisti.spege kirjoitti:Nikon on itsekin valmistanut ja valmistaa kennoja. Muun muassa D4(s):ssä, Df:ssä ja D5:ssä on Nikonin itse valmistama kenno. Jos siis Sonyn tampioinsinöörijohtajilla nousee kusi päähän kuvitellessaan vastaavansa vaativien valokuvaajien tarpeisiin naurettavilla lelukameroillaan, voi Nikon alkaa kenties tehdä itse kennot kaikkiin uusiin kameramalleihinsa.
Minua tämä vääntö näistä kennoista ja tulevaisuuden kameroista ei kuitenkaan pahemmin kiinnosta. Nikon D500 on luonnonvalokuvauskäyttööni niin täydellinen kamera, että kuvaan sillä siihen saakka, kunnes Suur-Sawon nikonistit vetävät traktorilla valtatie viittä pitkin tykinlavetille asetetun, suurella keltamustalla Nikon-lipulla peitellyn tammiarkkuni Helsinkiin Hietaniemen hautausmaalle kollegani, marsalkka C.G.E. Mannerheimin viereen, Nikon D5-kamerarunkojen kunnialaukaussarjojen kajahdellessa ilmaan!
http://techinsights.com/reports-and-sub ... F-1605-801" onclick="window.open(this.href);return false;