Pakko tähän väliin myöntää että vähän oli kieli poskessa kirjoiteltu tuo. Ironia on vaikea asia netissä. Korostuu etenkin kun turistellaan tuntemattomien kanssa. Toi meinaan pienen naurun sai aikaan kun tuli vastaan. ”No jos markkinointi noin sanoo, niin totta se silloin on.” Mitä noiden copywritereiden kanssa on tullu tehtyä töitä, niin ne on semmosia velhoja sanojen kanssa että ne ei sanan varsinaisessa merkityksessä valehtele ikinä, mutta... miten ne sanat nyt ite laittais...hmmm... ne saa valkoiseen taiottua hyvin paljon mustan sävyjä.
E. Pakko lisätä tähän mainio esimerkki copywritereiden taidosta:
https://www.sonyalpharumors.com/sony-cl ... me-market/" onclick="window.open(this.href);return false;
Noi on varmasti aika tarkkaan rajatut ajat ja kategoriat. Esim. vuoden ekalla jaksolla julkaistiin A7III, eikä oikein muita ff-runkoja tullu muistaakseni. Ehkä pienen huomion antaisin myös *based on Sony surveys - tekstille.
Mut sit taas otsikon asiaan. Mulla on semmonen kutina et seuraava sanonta mikä kuluu puhki, on ”game changer”. Sitä nyt viljellään vähän siellä sun täällä, milloin kenenkin toimesta liittyen milloin mihinkin. Rupesin miettimään että mikähän tässä otsikon taistelussa on ollu game changer tähän mennessä. Tästä voidaan (ja varmasti ollaan) montaa mieltä, mutta mun mielestä game changer on ollu A7III. Ite oon odottanut ja odottanut sitä kameraa, mikä olisi tarpeeksi hyvä mun tarpeisiin niin että ilkiäisin mun pienet pennit laittaa siihen. Toi A7III oli mulle se. Tuntuu että se muutenkin on saanut tämmöisen lumipalloefektin aikaan. En tiedä, eikä varmaan kovin moni muukaan, olisiko nää isot pelurit vielä tarpeeksi pakotettuja lähtemään täysillä tähän segmenttiin mukaan. Toi Panasonic-Sigma-Leican ilmoituskin oli vähän semmonen ”ei ole ilmoitettavaa, mutta mukana ollaan älkääkä meitä unohtako”. Jos A7III ei olis laittanut niin kovaa painetta ilmoille, olis näillä muilla kenties ollu enemmän aikaa hioa pakettinsa kunnolla jiiriin ja läsäyttää se huolellinen pommi kehiin.
Ehkä niin ehkä ei. Kunhan vaan tuli pohdiskeltua tässä aikansa kuluksi.